PS5 waar nog te vinden?

Mja mischien is dat nu geen noodzaak meer en hebben ze gezien dat klanten het toch betalen en zal het mischien niet meer weggaan.
Verkocht zullen ze die nog wel krijgen momenteel , maar soms moet je er een hoop shit bij kopen zoals een verzekering.
Nog even en je moet er een OLED tv bij kopen voor de beste ervaring :D

Mja mischien is dat nu geen noodzaak meer en hebben ze gezien dat klanten het toch betalen en zal het mischien niet meer weggaan.
Zo bedienen ze uiteraard wel een hele hoop klanten niet die al die extra's niet willen, maar idd de bundels verkopen toch als zoete broodjes (wederom door de scalpers) dus waarom zou je het niet doen als winkel...

MM tilt het wel naar een niveautje hoger :ROFLMAO:

Iemand een ideetje of ze er nog in mm oostende hebben ? Zou nu nog een bundeltje moeten halen maar nu voor men broer. Lol

Zo lang ze de prijs vragen ( de waarde van de games en controller ) is er toch geen probleem. Er zijn zaken die 700€ vragen als bundel met twee games war je dus effectief meer betaald.
Laat dan de games kiezen die je wil en niet degene die je opgelegd krijgt waar je geen interesse voor hebt. En tweedehands ook amper kwijt geraakt of voor 30% van de nieuwprijs. ( zoals bv een Spider-Man die nu voor 20€ te verkrijgen is tweehands )

Als je het dan bekijkt betaal je ook teveel voor een pakket 😊

Sommige winkel smijten er nog ne hoop third party rommel bij die ze anders niet verkocht krijgen of een verzekering.

Is voor mij er los over.

Laat dan de games kiezen die je wil en niet degene die je opgelegd krijgt waar je geen interesse voor hebt. En tweedehands ook amper kwijt geraakt of voor 30% van de nieuwprijs. ( zoals bv een Spider-Man die nu voor 20€ te verkrijgen is tweehands )

Sommige winkel smijten er nog ne hoop third party rommel bij die ze anders niet verkocht krijgen of een verzekering.

Is voor mij er los over.
voor de prijzen van games is dat echt niet goed vb ratchet and clank heb ik uiteindelijk voor een peulschil nog kunnen verkopen.

Is voor mij er los over.
Die verzekering mogen ze er niet bij verkopen. Zolang er geen mensen zijn die er over klagen, krijgen ze het verkocht.

Die verzekering mogen ze er niet bij verkopen. Zolang er geen mensen zijn die er over klagen, krijgen ze het verkocht.

In de mediamarkt deden ze hun best om de verzekering 'aan te smeren', maar het was geen verplichting.
Enige wat ze zeiden, of het correct is laat ik in het midden want ik heb het nog niet opgezocht, is dat de ps5 enkel binnen garantie is op software fouten, en niet op hardware zonder verzekering.
Dus als je ps5 ineens niet meer werkt en het zou aan de hardware liggen ben je geld zowieso kwijt.
Dan veel blabla over stof binnenin, je ps5 laten vallen en wat nog allemaal.. :)

In de mediamarkt deden ze hun best om de verzekering 'aan te smeren', maar het was geen verplichting.
Enige wat ze zeiden, of het correct is laat ik in het midden want ik heb het nog niet opgezocht, is dat de ps5 enkel binnen garantie is op software fouten, en niet op hardware zonder verzekering.
Dus als je ps5 ineens niet meer werkt en het zou aan de hardware liggen ben je geld zowieso kwijt.
Dan veel blabla over stof binnenin, je ps5 laten vallen en wat nog allemaal.. :)
Media Markt is al even grote schijt winkel als Game Mania als het op garantie aan komt. Dan zou ik liever nog maanden wachten dan 1 te moeten kopen bij die 2 ketens.

Heb hem afgelopen zaterdag in Fnac Gent gekocht met heel wat grief erbij (ratchet, nioh collection, loading dock en extra controller), EUR 739 in totaal.

Flagrante leugens, je 2 jaar garantie is geldig op het gehele toestel. Puur wettelijk is het na de eerste 6 maand wel aan jou om aan te tonen dat het defect al aanwezig moet geweest zijn van in het begin, de meeste winkels geven echter gewoon 2 jaar zonder daar over te vallen. (GM doet dacht ik wel zeer moeilijk na het eerste jaar, of het moet daar veranderd zijn).

Ik ga duidelijk op de verkeerde dagen gaan loeren.
Vorige week woensdag in MM Roeselare geweest maar noppes, lees hier nu dat ze er de donderdag wel hadden.

Terug
Bovenaan