PS5 waar nog te vinden?

de wachtlijst helpt vaak niet.
Bol heeft wel regelmatige grote voorraden die ze dan ineens verkopen. Precies alsof ze gewoon de leveringen opsparen. Ik spreek dan ook een paar duizend consoles, waarbij je ongeveer een 10 min kan bestellen. Gewoon de site in de gaten houden etc.

Ik heb nog nooit een mail gehad van "hij is in stock".
merci,

het is niet voor mij, maar voor een vriend van mij.
Heb er zelf al een van januari :)

Hij is binnen, game mania is misschien nog de beste deal die er te rapen valt.

608 , disc + spiderman + death stranding

En ze pakken consumptiecheques aan, heb nog 38 cent moeten betalen 🤣

Lagen er nog veel bundels?
Ik was er rond 13u en toen zei mevrouw dat er nog een stuk of 15 waren maar dat die hoogst waarschijnlijk tegen vrijdag weg zouden zijn.
Ze lagen wel niet in de winkel, je moet het vragen aan de multimediabalie.

Op de FB groep Playstation Community Vlaanderen / Nederland ben ik wel veel leads tegengekomen met fotos ed. en zo ben ik aan die van mij geraakt. Succes iedereen!

Via wachtlijst of vrij in de winkel? Iemand zicht op de stock elders bij Game Mania?
Vrij in de winkel. Zelf ook rond 16u30 in Game Mania Mechelen langs geweest en naar huis gegaan met een PS5 + Spider Man: Miles Morales + Death Stranding Directors Cut. Wel niet verder gevraagd naar voorraad en ook niet vooraf gebeld.

Gisteren bij Game mania binnen geweest,hebben "kleine" voorraad maar gingen eerst mensen op de wachtlijst opbellen.
Ik heb me er ook maar ineens laten opzetten.
Ben benieuwd hoe lang het gat duren,die man dacht dat het vrij snel zou kunnen gaan.
Afwachten dan maar.

Enige opmerking is dat het een bundel pakket moet zijn samen met spiderman en dat ander spel.
Zou dan 610 Euro kosten.

Ben in Mediamarkt oostakker geweest, daar hadden ze er 100 eergisteren, alles weg.

Iemand een idee van Zwijnaarde?

Ik weet via telegram dat er in Schoten liggen ook, maar is wat ver voor mij.

Ben in Mediamarkt oostakker geweest, daar hadden ze er 100 eergisteren, alles weg.

Iemand een idee van Zwijnaarde?

Ik weet via telegram dat er in Schoten liggen ook, maar is wat ver voor mij.
Gisteren iemand aan de kassa zien staan met eene, geen idee of ze er in de winkel nu nog hebben vrees ervoor ( was gisteren circa 18u )

Terug
Bovenaan