PS5 waar nog te vinden?

Het lijkt mij ook niet meer dan normaal dat er enkele mensen zijn die in gelijk welke multi media winkel werken leads doorgeven aan vrienden of kennissen. And i dont blame them at all. Ik zou ook iemand een bak geven bij wijze van spreken.
We zitten ook allemaal op de telegrams é, da's in mijn ogen net hetzelfde. Een voorsprong proberen nemen op een ander.
En los van het feit, zelfs mensen die geen interesse hebben in een ps5 weten perfect wat je ervoor krijgt 2e hands.
Ik ken al 3 mensen uit mijn vriendenkring die gewoon toevallig op het juiste moment op de juiste plaats waren en een ps5 meegraaiden.
Als je door een toevalligheid 150 euro+ kan scoren zullen er niet veel zijn die twijfelen.

We hebben een grote voorraad binnen gekregen bij Mediamarkt Brugge.

Als er iemand 1 moet hebben stuur anders wel een pm.

Het is wel een bundel met ratchet and clank en spiderman en controller.

Andere bundel met Ghost Of Tsushima en Returnal en controller

We hebben een grote voorraad binnen gekregen bij Mediamarkt Brugge.

Als er iemand 1 moet hebben stuur anders wel een pm.

Het is wel een bundel met ratchet and clank en spiderman en controller.

Andere bundel met Ghost Of Tsushima en Returnal en controller
Zou de vrachtwagen ook doorgereden zijn naar MM Zwijnaarde? :)

Ik laat weten wanneer ze effectief in de winkel liggen. Mag blijkbaar niets aan de kant houden. Het zijn ongeveer 50 playstations dus denk niet dat ze rap ga weg zijn.

Ja enkel bundels.

De reden is ook om scalpers tegen te gaan.

Zodat ze deze niet doorverkopen met veel meer winst.
Ja dat is begrijpelijk hé.
Als je op marketplace enzo kijkt gooien ze met de ratchets, spidermans en Ghosts games naar je hoofd ondertussen.

Spijtige is dat het wel een half u rijden is naar MM Brugge en dat ik de kinderen moet gaan halen sebiet.
Hopen op morgen 10u, dan geraak ik er wel :clap:

Tis dan toch gelukt , onder voorbehoud..

Game mania krijgt morgen of donderdag disc binnen en ze hebben een lijst aangemaakt met reservatie.. zo moeilijk is het dan 🤷‍♂️

Met spiderman en death stranding, prijs nog onbekend

L'obcede krijgt er ook weer binnen wel enkel reservaties maar opeens moet je een bundel kopen
-Ps5 headset+ spiderman 699€
- Ps5 fifa22, spiderman 699€

Stond gisteren op zijn FB pagina maar hij heeft dat bericht al verwijderd.

Terug
Bovenaan