PS5 waar nog te vinden?

Is ook wat hun eigen fout dat ze ambetant worden van die vragen naar Ps5.
Als ze nu gewoon een lijst aanleggen, wachten mensen nu wel hun beurt af zenne, ipv dat er nu iedere keer iemand komt vragen erachter.
Gewoon een lijst aanleggen? Je bent altijd welkom om eens een dag naast mij te komen staan en te beseffen om de hoeveel minuten wij de vraag naar een ps5 krijgen. Het heeft geen nut om >200 mensen op te schrijven als je om de 4 tot 6 weken +/- 20 units binnen krijgt he.

Interesse wel maar is niet voor mij dus moet het bevragen. Kan wel onmiddellijk afhandelen

Mocht iemand nog een bundeltje hebben. En deze weg wil let me know :-) is voor jong ventje die na zijn communie de centen bij elkaar heeft. Cheerz

Wat is goede prijs voor PS5 disk?
Ik kom er een (disk edition) tegen voor 780 Euro ?
Bundelpakket Ratchet & Clank komt op 824 euro

De digital komt op 699 euro.

Te duur of maken dat je hem hebt.

Is toch al een pak duurder dan MSRP tbh.

Goeie prijs is 500 voor disk, 400 voor digital...

Net gehoord dat er gaan geleverd worden in Dreamland Halle & Drogenbos .....ik zou zeggen : bel er naar indien je daar wil proberen aan 1 te geraken!

Zowat elke dreamland in de regio Antwerpen heeft er gisteren gekregen, alles binnen het uur weg..

Er zijn er die daar een extra centje bijverdienen volgens mij..

Zowat elke dreamland in de regio Antwerpen heeft er gisteren gekregen, alles binnen het uur weg..

Er zijn er die daar een extra centje bijverdienen volgens mij..
Mijn broer stond er gisteren. Eerst gebeld en ze zeiden dan dat ze niet konden nazien maar er wel gingen komen. Moest in de namiddag maar eens komen. Dus hij ging er naartoe. Stonden nog aantal mensen en zeiden ze dat er vandaag niks ging zijn. Dus hij ging terug door en belt deze morgen. Krijg hij het antwoord dat ze die gisteren in de rekken hebben gelegd en op kwartier weg waren. Dus toen hij er was lagen ze dus al wel in het magazijn van de winkel want ze hebben 10minuten later in de winkel gelegd. Ipv dan FF te zeggen. Wacht even. Is gewoon schandalig en dan nu op het internet allemaal hoge prijzen zien staan van mensen met bonnetje van Dreamland.

Net gehoord dat er gaan geleverd worden in Dreamland Halle & Drogenbos .....ik zou zeggen : bel er naar indien je daar wil proberen aan 1 te geraken!
Voor mij de gouden tip, waarvoor dank! Gisteren gebeld naar Dreamland Halle en je kon deze ochtend telefonisch resereveren vanaf 09u.
Na 28 pogingen binnengeraakt en nummertje 1* gekregen. Een kameraad belde naar Dreamland Drogenbos maar daar is niks binnengekomen.

edit: even mijn volgnummertje aangepast, moet hem nog gaan halen :) U never know... :D

Laatst bewerkt:
Voor mij de gouden tip, waarvoor dank! Gisteren gebeld naar Dreamland Halle en je kon deze ochtend telefonisch resereveren vanaf 09u.
Na 28 pogingen binnengeraakt en nummertje 13 gekregen. Een kameraad belde naar Dreamland Drogenbos maar daar is niks binnengekomen.
Ah ben content dat ik toch iemand wat heb kunnen helpen dan :thumb:

Leg gwn een lijst aan, simple af 🤷‍♂️
Ge hebt 10 posts erboven niet gelezen?

Deze slaat de nagel op de kop. Als winkels maar een voorraad hebben van 20 per maand, in hoeverre wil je dan als medewerker een lijst van 200 personen aanleggen? Als medewerker is dat ook om onnozel te worden.

Als je een lijst legt, ga je mensen krijgen die continue gaan bellen "En op welke plek sta ik al?".
Gewoon een lijst aanleggen? Je bent altijd welkom om eens een dag naast mij te komen staan en te beseffen om de hoeveel minuten wij de vraag naar een ps5 krijgen. Het heeft geen nut om >200 mensen op te schrijven als je om de 4 tot 6 weken +/- 20 units binnen krijgt he.

Ge hebt 10 posts erboven niet gelezen?

Deze slaat de nagel op de kop. Als winkels maar een voorraad hebben van 20 per maand, in hoeverre wil je dan als medewerker een lijst van 200 personen aanleggen? Als medewerker is dat ook om onnozel te worden.

Als je een lijst legt, ga je mensen krijgen die continue gaan bellen "En op welke plek sta ik al?".
En hoeveel bellen er nu elke dag om te vragen of ze iets weten?

Terug
Bovenaan