PS5 waar nog te vinden?

3 dichtstbijzijnde dreamlands afgebeld, geen enkele wil reserveren voor een PS5 wat volgens mij toch het eerlijkste systeem is uw beurt afwachten. Nee je moet naar de winkel gaan en hopen dat er op dat moment net liggen. Frustrerend is dit 😠

3 dichtstbijzijnde dreamlands afgebeld, geen enkele wil reserveren voor een PS5 wat volgens mij toch het eerlijkste systeem is uw beurt afwachten. Nee je moet naar de winkel gaan en hopen dat er op dat moment net liggen. Frustrerend is dit 😠
Ik ben ook op zoek in het Antwerpse en enerzijds hoor ik mensen die bij Dreamland op een lijst waren terechtgekomen, maar als ik bel dan melden ze dat dit niet mogelijk is.

Ik vermoed nu wel dat het een van deze weken eens prijs zal zijn.

MSS liggen er dan hier in Gent (Zwijnaarde) ook. Straks nog eens passeren .
Wel altijd spannend, tot ik de lege rekken zie ;)

Kale reis. Er lag wel een digital achter de infobalie, dus ik denk wel dat er een levering geweest is.

Laatst bewerkt:
Het kriebelt enorm om op jacht te gaan naar eentje.
Gelukkig houdt mijn brein mij onder controle want doordat ik nog in verbouwingen zit kan ik hem de eerste 2 maanden nog niet aansluiten.
Zal nog even ps4 worden.

Wel lullig van Mediamarkt dat je een camera erbij moet kopen voor 80 euro [terwijl je hem aan 50 kan vinden]. Ik weet, ik moet dat maar niet doen dan maar toch.

Die aan de balie zei eerst, dat ik kon kiezen ofwel met headset of camera. Eerst headset gekozen, belt ze dan naar iemand anders die zegt, dat enkel nog met camera mag verkocht worden.

En blijkbaar doen ze die ps5 open om "game ready" te maken... [Hangt ook een sticker op de doos, 29euro ofzo iets] Controller was al geconcentreerd toen ik opstartte.

Nu, we zijn content dat we 1 hebben. Nog gewoon worden aan de bediening van het menu en de PS4 kwijt zien te geraken 😁

Wel lullig van Mediamarkt dat je een camera erbij moet kopen voor 80 euro [terwijl je hem aan 50 kan vinden]. Ik weet, ik moet dat maar niet doen dan maar toch.

Die aan de balie zei eerst, dat ik kon kiezen ofwel met headset of camera. Eerst headset gekozen, belt ze dan naar iemand anders die zegt, dat enkel nog met camera mag verkocht worden.

En blijkbaar doen ze die ps5 open om "game ready" te maken... [Hangt ook een sticker op de doos, 29euro ofzo iets] Controller was al geconcentreerd toen ik opstartte.

Nu, we zijn content dat we 1 hebben. Nog gewoon worden aan de bediening van het menu en de PS4 kwijt zien te geraken 😁
Wat een afzetters… game ready man man man…

Ja inderdaad.
Zou dat niet moeten weten eigenlijk dat ze de doos al opendoen en zitten prutsen aan de ps5.

In Dreamland Lede zijn er nieuwe PS5 consoles binnen, digitale zeker (heb net reservatie afgezegd nadat ze me belde), disc versie unsure, maar eens bellen kan geen kwaad denk ik dan ;)

In Dreamland Lede zijn er nieuwe PS5 consoles binnen, digitale zeker (heb net reservatie afgezegd nadat ze me belde), disc versie unsure, maar eens bellen kan geen kwaad denk ik dan ;)
Maat ook doen bellen, kreeg het antwoord dat ze daar nu nog geen zicht ophebben en in enkele dreamland blijkbaar pas voor morgen of overmorgen.

Yes, hier ook eindelijk beet!
Daarnet telefoon van Dreamland. Bundel met extra controller en Spider-Man wel, maar ben er direct om gegaan 😀
Nog geen week op de lijst gestaan dus dat ging wel erg vlotjes. Had ik dat eerder geweten.
In ieder geval heel erg bedankt voor de tips!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan