PS5 waar nog te vinden?

Dammit, al 5 keer net ene misgelopen.
Het begint frustrerend te worden en ik weiger om woekerprijzen te betalen!
Heb nu uit "frustratie" terug een PS2 gekocht met een hoop games en ben daar terug op beginnen spelen :biglaugh:

Laatst kon ik er eentje toevoegen aan winkelmandje bij Dreamland, plotseling bij winkelwagen sprong het naar "uitverkocht".
Toen ik belde naar lokale winkel waren er net een paar geleverd en weer de deur uit.

Het zal echt pure chance gaan zijn, maar we blijven er voor gaan :cool:

Dammit, al 5 keer net ene misgelopen.
Het begint frustrerend te worden en ik weiger om woekerprijzen te betalen!
Heb nu uit "frustratie" terug een PS2 gekocht met een hoop games en ben daar terug op beginnen spelen :biglaugh:

Laatst kon ik er eentje toevoegen aan winkelmandje bij Dreamland, plotseling bij winkelwagen sprong het naar "uitverkocht".
Toen ik belde naar lokale winkel waren er net een paar geleverd en weer de deur uit.

Het zal echt pure chance gaan zijn, maar we blijven er voor gaan :cool:
Zet u op de lijst bij ne lokale Dreamland en binnen dit en een maand zult ge wel ene hebben.

Zet u op de lijst bij ne lokale Dreamland en binnen dit en een maand zult ge wel ene hebben.
Heb dit gedaan en had op 3 weken enen, dag zelf kunnen om gaan. Een PS5 op de kop tikken vind ik atm echt niet meer zo een uitdaging als ge een maandje geduld hebt.

Ben de mijne eerder deze week gaan halen hij Dreamland... Eerste avond al meerdere keren gecrasht, moeten resetten maar ook na nieuwe installatie nog steeds hetzelfde probleem.
Morgen maar eens terugbrengen of beter Playstation zelf contacteren? :-(

Ben de mijne eerder deze week gaan halen hij Dreamland... Eerste avond al meerdere keren gecrasht, moeten resetten maar ook na nieuwe installatie nog steeds hetzelfde probleem.
Morgen maar eens terugbrengen of beter Playstation zelf contacteren? :-(

best zelf contact opnemen met Sony. Gaat het rapste zijn.

Ja zou ook via Sony proberen.
Normaal ruilt DreamLand wel om, maar zonder stock wordt dat moeilijk.

Mocht er nog iemand een ratchet en clank bundel met extra controller willen, laat iets weten.
Af te halen in dreamland roeselare, ze gingen deze enkel vandaag aan de kant houden. Dus ik moet nog bevestigen of ik deze wil.

Mocht er nog iemand een ratchet en clank bundel met extra controller willen, laat iets weten.
Af te halen in dreamland roeselare, ze gingen deze enkel vandaag aan de kant houden. Dus ik moet nog bevestigen of ik deze wil.
Is deze nog beschikbaar? Wat is de prijs? Eventueel mogelijk zonder de extra controller of zit dit in de bundel?

Heb een Ratchet bundel te koop voor aankoop prijs met zwarte controller en zwarte oplader. Nieuw en ongeopend uiteraard ;)
Af te halen in Edegem

Terug
Bovenaan