Ja is sowieso dat, want die kost 5 euro meer.Effectief. Mocht wel kiezen welke kleur 2de controller en heb rood genomen. Mss wast dat![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is sowieso dat, want die kost 5 euro meer.Effectief. Mocht wel kiezen welke kleur 2de controller en heb rood genomen. Mss wast dat![]()
Ik mocht ook kiezen en heb wit gekozen, could be ..Effectief. Mocht wel kiezen welke kleur 2de controller en heb rood genomen. Mss wast dat![]()

Hierzo!Voor wie er nog zoekt in het Gentse, ik heb eentje bemachtigd inclusief extra controller. Heeft me 569eur gekost, mag weg voor die prijs. Inclusief bon, verzegelde doos etc.
Pak uw vriendin en een paar maten mee en je hebt er 4In Mm zelf een personeelslid bij die ps5 gezet dat er niemand er meer dan 1 mee nam.
Van dag 1 heb ik nog gezegd als je hem sneller wilt bestel dan niet bij GM, want dat is wat iedereen doet en zij krijgen er niet echt veel meer per levering dan winkels zoals MM en DL. Ik heb 3 weken geleden in DL ene gereserveerd en heb em nu al terwijl mensen nog wachten in GM op hun reservatie van Dec/Jan. Das echt triestig.Beginnen toch mondjesmaat overal binnen te komen behalve GM natuurlijk.
Ik heb op day one 1 gehad, wel in 2019 besteld.Van dag 1 heb ik nog gezegd als je hem sneller wilt bestel dan niet bij GM, want dat is wat iedereen doet en zij krijgen er niet echt veel meer per levering dan winkels zoals MM en DL. Ik heb 3 weken geleden in DL ene gereserveerd en heb em nu al terwijl mensen nog wachten in GM op hun reservatie van Dec/Jan. Das echt triestig.
Ja das iets anders natuurlijk, ze moesten hem nog maken als je hem al besteld had xDIk heb op day one 1 gehad, wel in 2019 besteld.
Hierzo!Wie zoekt er nog een ps5 disc?
Mijne pre order is binnen.
649€
Bevat rachet and clank, destruction all stars, 1j playstation plus en extra controlle
Ik had al een vermoeden. Toch bedankt.Beste deze is al weg.