PS5 waar nog te vinden?

Ik moest toch meteen verifiëren om door te kunnen met mijn Prime bevestiging.

Dat of je kon het skippen en had ik niet door.
Ah met die prime bestelling tegelijk kan het misschien anders zijn, maar normaal is Amazon gewoon "1-click" met u opgeslagen CC gegevens. En dan merken ze dat de betaling soft-declined word, en dan geven ze je 5 dagen om je betaalmethode te updaten (Dus om de missende authenticatie uit te voeren).

Ah met die prime bestelling tegelijk kan het misschien anders zijn, maar normaal is Amazon gewoon "1-click" met u opgeslagen CC gegevens. En dan merken ze dat de betaling soft-declined word, en dan geven ze je 5 dagen om je betaalmethode te updaten (Dus om de missende authenticatie uit te voeren).
Ah ja, nee zo ging het hier niet inderdaad. Die Prime activeren was wat derp omdat ik eerst mijn credit card niet bij me had en verolgens da kaske ook niet. Bij de tweede dacht ik fuck this kga niet zoeken :p

Net telefoon gekregen van de dreamland Lede (Aalst). Er zijn nieuwe PS5'en binnen, maar aangezien ik al eentje heb, heb ik mijn reservatie laten vallen. Er zijn wel een aantal consoles binnen heb ik vernomen.

Dus als je zeker wil zijn bel naar 053/802929 en reserveer er eentje :)

Net telefoon gekregen van de dreamland Lede (Aalst). Er zijn nieuwe PS5'en binnen, maar aangezien ik al eentje heb, heb ik mijn reservatie laten vallen. Er zijn wel een aantal consoles binnen heb ik vernomen.

Ik vermoed dat het enkel de disc versies zijn en geen digitals ?

Ik sta daar op de lijst ook, geen tel gehad tot nu toe, mss gaan ze bij annulatie naar de volgende persoon op de lijst.

Edit: eeeeen ik kan er om gaan, oleee.
Edit 2: Voila em staat al thuis in de gang te blinken.

Laatst bewerkt:
Waren ook ff online beschikbaar zag ik in whatsapp groep :eek: (Dreamland)
Volgens mij gaat het niet mee zo lang zijn voor ze in de winkels gaan staan. Ik heb pas 3 weken terug eens gebeld en gevraagd voor een seintje te geven bij nieuwe stock (net na de vorige drop in DL) ze zeiden met toen dat het goed was, maar beloofden me niks want tis altijd toch wel beperkt. Maar anderzijds, zijden ze ook dat hun lijst niet heel lang meer was. Nu 3 weken later... bij de volgende DL drop meteen er bij en kon er al om komen. De man daar aan het werk was de labels en orders nog aan hij aanmaken en had zijn tickets vast. Waren er toch redelijk wat 20-30 tal. als ik de mijne nu ook al had verwacht ik echt dat binnen maand of 2 het gewoon op de site en in de winkel zal beginnen staan en ook langer en langer, de meeste die echt ene wouden hebben nu wel al ergens ene.

Wat ik wel triest vind is de pre orders van Game Mania. Die zijn nog aant verwerken van Jan 2021 terwijl ik eind Juni gebeld heb naar DL en em al heb ondertussen en daar zitten ze al maaaanden te wachten.

Volgens mij gaat het niet mee zo lang zijn voor ze in de winkels gaan staan. Ik heb pas 3 weken terug eens gebeld en gevraagd voor een seintje te geven bij nieuwe stock (net na de vorige drop in DL) ze zeiden met toen dat het goed was, maar beloofden me niks want tis altijd toch wel beperkt. Maar anderzijds, zijden ze ook dat hun lijst niet heel lang meer was. Nu 3 weken later... bij de volgende DL drop meteen er bij en kon er al om komen. De man daar aan het werk was de labels en orders nog aan hij aanmaken en had zijn tickets vast. Waren er toch redelijk wat 20-30 tal. als ik de mijne nu ook al had verwacht ik echt dat binnen maand of 2 het gewoon op de site en in de winkel zal beginnen staan en ook langer en langer, de meeste die echt ene wouden hebben nu wel al ergens ene.

Wat ik wel triest vind is de pre orders van Game Mania. Die zijn nog aant verwerken van Jan 2021 terwijl ik eind Juni gebeld heb naar DL en em al heb ondertussen en daar zitten ze al maaaanden te wachten.
Tja, Game Mania.
Een beetje gamer weet ondertussen nooit naar de Game Mania te gaan :p

Tja, Game Mania.
Een beetje gamer weet ondertussen nooit naar de Game Mania te gaan :p

Ze zijn ooit goed geweest maar ik geef toe dat ik er de laatste jaren ook niet echt meer kom. Heeft natuurlijk ook te maken dat ik bijna al mijn games digitaal koop tegenwoordig.
Enkel hun omruilacties (en dan bedoel ik de eerder de Hardwaredeals) kunnen nog eens interessant zijn.

Om 18u05 in Lede geweest en de man was nog steeds een lijst aan het afbellen, ik gok ongeveer 30 namen op de lijst, tenzij het meerdere pagina’s waren.

Enfin, na 3 maand en 2 dagen kan telegram eindelijk terug van mijn gsm. Mezelf, mijn neefje en 4 vrienden gelukkig gemaakt. ‘t Is goed geweest

Ik sta met de vroegen morgen. Dus morgenvroeg eens mijn kans wagen rond 4h30 op de website van Dreamland en hopen dat ik niet te laat ben

Om 18u05 in Lede geweest en de man was nog steeds een lijst aan het afbellen, ik gok ongeveer 30 namen op de lijst, tenzij het meerdere pagina’s waren.

Enfin, na 3 maand en 2 dagen kan telegram eindelijk terug van mijn gsm. Mezelf, mijn neefje en 4 vrienden gelukkig gemaakt. ‘t Is goed geweest
Jup zag zijn labels/stickers per console daar liggen toen hij de mijne er af trok. Denk ook 30tal
Of idd zelf meer

Op de site van Dreamland komen nog restjes van annulaties maar 95% van de stock zit offline. Als je hoort dat er drops zijn bel je gewoon je lokale Dreamland en hopen opt beste.

Aha, es proberen

Kan niet reserveren

Edit

Ene gereserveerd in diest

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan