Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb daar TBH echt geen zin in, zelf al is het 30 dagen gratis.
Veel te veel gedoe en mijn zin is meteen over xD
Was bezig, moest mijn krediet kaart dan nog gaan halen. Komt terug en dan moet ik via bakske van de bank bevestigen, want nen Bank app kennen ze precies niet... Kga da kaske niet gaan beginnen zoeken ze. Kheb het proces net half gedaan en zat al makkelijk aan 10 clicks en stak me tegen.dat is letterlijk 4 keer klikken om u abonnement op te zeggen.
Die drops komen nog. Amazon is altijd op een paar daar dagen om de zoveel tijd.Ik zie ze zelfs niet op .es en .it.
Siamo spiacenti, ma solo i clienti con un indirizzo di fatturazione italiano possono iscriversi a Prime su Amazon.itDaar is .it
Wederom Prime
Sì, anche io non mi muoverei oraSiamo spiacenti, ma solo i clienti con un indirizzo di fatturazione italiano possono iscriversi a Prime su Amazon.it

Een Italiaans adres aanmaken en domicilie veranderen gaat nét wat te ver voor een PS5Sì, anche io non mi muoverei ora![]()
(+ ik zoek enkel een PS5 nog voor mijn schoonbroer en een bevriend gezin)Gratz!Heb ene op fr kunne bestelle. Rap die prime gratis gedaan, besteld. Dan nog probleem met betaling in mijn mail. Lijkt nu toch in orde, vrijdag levering
Yes, Amazon heeft veel last van de `soft-decines` bij SCA. Maar als je je betaalmethode hebt ge-update met je bankbakje, is het in orde.Dan nog probleem met betaling in mijn mail. Lijkt nu toch in orde, vrijdag levering
Daar had ik dus geen zin in om dat te gaan zoeken.Maar als je je betaalmethode hebt ge-update met je bankbakje
je hebt 5 dagen om dat te zoekenDaar had ik dus geen zin in om dat te gaan zoeken.

Ik moest toch meteen verifiëren om door te kunnen met mijn Prime bevestiging.je hebt 5 dagen om dat te zoeken![]()