PS5 waar nog te vinden?

Gewoon geduld hebben. Soms komen er kleinere drops die zoals bij de media markt bv binnen de 30 sec weg zijn, dat kan ook op Amazon.
Afgelopen maand was er een huge drop van playstations in heel Europa. Toen stonden de links bij bol, Amazon etc minstens 10 minuten open. (dan moet je nog net inderdaad die 10 minuten op je gsm kijken).

Inderdaad schandalig prijzen , bij ti84 staat hij op voorraad voor 779€ !! Ik zoek ook ene maar is tegen mijn principes om meer te betalen dan nieuwprijs.

Idd al vragen ze maar 10 euro meer dan vertik ik het nog tenzij het verzendkosten zijn. 😁
Ze zullen ooit wel gewoon beschikbaar worden en het is geen levensnoodzakelijk item hé.

Gek ja, ik heb een disc versie kunnen kopen met mijn smartphone. Wel gek dat er verzending bijkomt ook al heb ik prime.

Gek ja, ik heb een disc versie kunnen kopen met mijn smartphone. Wel gek dat er verzending bijkomt ook al heb ik prime.
denk dat het met de prime verplichting te maken heeft. Bots gaan dan niet kunnen kopen.
Eigenlijk best nog een effectieve manier tegen scalping

Ik kreeg de digital wel in mijn mandje maar dan de boodschap dat het aantal (1) er niet meer was. En nu staat hij nog in stock maar niet meer te verzenden naar België. En ik ben Prime op .de

En nu alles weg op in DE en straks staat het internet weer vol met overprijsde PS5 toestellen van die smerige dieven die ze opkopen.
Ze kunnen ze in hun gat duwen want ben ze serieus beu aant worden 🤬

En nu alles weg op in DE en straks staat het internet weer vol met overprijsde PS5 toestellen van die smerige dieven die ze opkopen.
Ze kunnen ze in hun gat duwen want ben ze serieus beu aant worden
In dit geval was er een zee van tijd om een te krijgen. Je moet natuurlijk wel vrij zijn op dat moment.
Denk dat er nu wel meer mensen die echt één willen, ook één zullen hebben.

Wel ik was erbij van de eerse moment (voor de digital want moet geen disc versie) en geraakte er niet door. Niet met eender welke telegram link of niet met de Amazon app. Oftewel kwam hij klagen over de internetverbinding (waar niets mee mis was) of ik kreeg hem in mijn mandje en kreeg bij het afrekenen dat het aantal dat ik wou (dus eentje) er niet was 😕

Soit het zal ooit wel eens normaliseren zeker.
Maar het is gewoon frustrerend dat wanneer ik bv vorige week naar de Dreamland in Mechelen ga waar er nog in stock waren volgens de site te horen krijg dat ze allemaal weg zijn en een uur later één van die exemplaren te koop zie op 2dehands voor 650 euro. Dat noem ik gewoon pure oplichting.

Terug
Bovenaan