PS5 waar nog te vinden?

Geen idee waarom je denkt dat omdat je hem zelf probeert te kopen, dat jij hem dat wel echt wilt, maar degene die hem koopt voor zijn neef, het niet echt zou willen. Heel uw redenering komt neer om 'ik heb er meer recht op omdat ik het zelf alleen probeer te doen'. Sorry maar das het uzelf gewoon moeilijker maken + bewijs is hier al getoond. Het is niet zo hard om één te pakken te krijgen... dus het moet dan toch zijn dat zij iets doen dan beter of sneller is...

OOF...
Dat is totaal niet mijn redenering, maar goed laat maar. ;-)

Ik zal mijn maat zeggen dat hij zich misschien best eens inschrijft, als StanTem er hier toch nog blijft kopen/doorverkopen is dat misschien nog zijn beste kans. Kaprijke ligt hier ook 10min van.

@StanTem : zet je ze altijd op de B&S? Dan houd ik het daar in de gaten.

Ben precies juist te traag, bij Amazon.fr had ik nog geen account dus kansloos en bij de Amazon.de drop was ik onderweg dus ook te traag

Hier ook niet. Anders had ik hier iemand kunnen blij maken.
Ik heb nog een paar vrienden of collega's om blij te maken. De xbox series x koop ik niet meer, die begint toch goed beschikbaar te worden, lijkt me. Tenzij ze vragen of ik er eentje koop.

Ben precies juist te traag, bij Amazon.fr had ik nog geen account dus kansloos en bij de Amazon.de drop was ik onderweg dus ook te traag
ge weet toch dat een amazon account werkt op alle sites van amazon ;). Dus op zowel DE,UK,IT,ES,FR,NL als USA.

Iets in mij zegt dat het vannacht nog eens de moeite loont om tussen 04u00 en 06u00 dreamland te checken op voorraad.
Hecht er niet teveel belang aan, heb al zo eerder foute voorspellingen gedaan, maar het is wel opvallend hoeveel drops er vandaag waren.

En ik had me ook ingeschreven voor Coolblue, maar niet geloot. Heb nog niemand gevonden die geloot is trouwens, ze spraken dan ook van 300.000 inschrijvingen voor 600 consoles.

Sorry van de link eerder die enkel shipte naar zwitserland en liechtenstein, dat wist ik niet.

Iets in mij zegt dat het vannacht nog eens de moeite loont om tussen 04u00 en 06u00 dreamland te checken op voorraad.
Hecht er niet teveel belang aan, heb al zo eerder foute voorspellingen gedaan, maar het is wel opvallend hoeveel drops er vandaag waren.

En ik had me ook ingeschreven voor Coolblue, maar niet geloot. Heb nog niemand gevonden die geloot is trouwens, ze spraken dan ook van 300.000 inschrijvingen voor 600 consoles.

Sorry van de link eerder die enkel shipte naar zwitserland en liechtenstein, dat wist ik niet.
Zal het in het oog houden, moet toch rond dat uur opstaan.

Terug
Bovenaan