PS5 waar nog te vinden?

Nog iemand die gisteren kon bestellen bij MM en nog niets vernomen hebben?

betaling is eraf gegaan maar geen verdere info gekregen…
Normaal krijg je na betaling terug een pagina van media markt met je order nummer, een mail ter bevestiging en ook in je account op de site zou die moeten tussen je bestellingen staan.

als je je order Nummer weet, anders eens bellen naar de klantendienst?

Ik heb me laten opschrijven eind mei bij Dreamland, rechtstreeks ik de winkel. Vandaag een mail mogen ontvangen dat ik de console mag afhalen.
Op het moment van inschrijven zag ik dat er minstens 20 anderen voor mij hadden ingetekend.
We zijn nu 4 weken verder, dus de wachttijd valt reuze mee.

Ik heb er ene :p

er was voorraad in dreamland zottegem.
Meteen gebeld en gereserveerd.

na de oproep in de telegram groep waren ze meteen weer allemaal weg

Op de site nooit geluk gehad ze... Ik was nog aant twijfelen om vandaag eens 2 MM's af te rijden op ~40 min van mn deur, maar vond het risico te groot.

Dan plots in die Telegram groep zei ene: "net gebeld naar Zottegem, ze hebben voorraad". Lag zelfs niet in de rekken maar in het magazijn, dus je moest al echt bellen om het te weten... Dus wat je kan doen is eigenlijk elke dag de Dreamland bellen :D

Bij Mediamarkt kom je bij een centrale dienst uit die "geen zicht heeft op voorraad" -_-

Ik heb me voor verschillende trekkingen ingeschreven (zelfde mailadres en telefoonnummer), is dit eigenlijk toegelaten voor deze loting of geldt enkel je laatste inschrijving

Ik vroeg me hetzelfde af en heb Coolblue via Whatsapp gecontacteerd.
Zodra ik antwoord krijg zal ik het hier posten:

"Hoi, een vraagje over de Playstation 5 - loting. Ik lees dit op de veelgestelde vragen:

Kan ik meerdere keren meedoen? Nee, je kan per PlayStation 5 met accessoires maar één keer meedoen. Ook heeft het geen zin om jezelf met meerdere mailadressen in te schrijven. We verwijderen dubbele inschrijvingen.

Betekent dit dat ik wel kan meedoen aan zowel de loting voor de bundel met Spiderman, als aan de loting voor de bundel met Ratchet & Clank?

Alvast bedankt 🙂"

Ik heb me laten opschrijven eind mei bij Dreamland, rechtstreeks ik de winkel. Vandaag een mail mogen ontvangen dat ik de console mag afhalen.
Op het moment van inschrijven zag ik dat er minstens 20 anderen voor mij hadden ingetekend.
We zijn nu 4 weken verder, dus de wachttijd valt reuze mee.
Dit kan je per winkel doen he. Ik stond op die van Aalst en Denderleeuw en beide hadden me gecontacteerd.

De lijst van Denderleeuw was trouwens erg kort : 6 reservaties en 10 consoles geleverd.

Ik vroeg me hetzelfde af en heb Coolblue via Whatsapp gecontacteerd.
Zodra ik antwoord krijg zal ik het hier posten:

"Hoi, een vraagje over de Playstation 5 - loting. Ik lees dit op de veelgestelde vragen:

Kan ik meerdere keren meedoen? Nee, je kan per PlayStation 5 met accessoires maar één keer meedoen. Ook heeft het geen zin om jezelf met meerdere mailadressen in te schrijven. We verwijderen dubbele inschrijvingen.

Betekent dit dat ik wel kan meedoen aan zowel de loting voor de bundel met Spiderman, als aan de loting voor de bundel met Ratchet & Clank?

Alvast bedankt 🙂"

Het antwoord van Evelyn van Coolblue:

"Je kan maar één keer meedoen, inschrijvingen voor een andere bundel met hetzelfde email-adres worden als 'dubbele inschrijvingen' gezien en deze tellen niet mee. :)"

Vind het straf dat ze enerzijds met reservaties werken, en anderszijds ik eergisteren gewoon ene kon reserveren voor de dag zelf af te halen.
Zou het straf vinden mocht er niemand op een wachtlijst staan.

Ikke ook. Op elke bundel.
Alle inschrijven... app downloaden, email en telefoonnummer invullen en gedaan

Terug
Bovenaan