PS5 waar nog te vinden?

Iemand die ook heeft dat die witte controllers enorm vuil worden waar je het vakje vastneemt..?
Ik heb niet zcht vuile handen (bureaujob en niet echt een tuinwerker ofzo).
hoe kuis je dit het best af? Met een sponsje?
Ik heb mijn ps5 nu een 3 tal weken denk ik.

Voor de snelle bellers :

Ik ben net terug van Dreamland Denderleeuw met een PS5. Er waren deze middag 10 consoles geleverd en er zijn nog 4 consoles in voorraad die niet gereserveerd zijn. Als je belt leggen ze die voor u opzij (hebben ze voor mij gedaan max 1 week). Volgens de verkoper gaan die zeker vandaag nog buiten gaan.

Het is de disk edition met een extra controller @568€

Voor de snelle bellers :

Ik ben net terug van Dreamland Denderleeuw met een PS5. Er waren deze middag 10 consoles geleverd en er zijn nog 4 consoles in voorraad die niet gereserveerd zijn. Als je belt leggen ze die voor u opzij (hebben ze voor mij gedaan max 1 week). Volgens de verkoper gaan die zeker vandaag nog buiten gaan.

Amai, haast tegen mijn voormalige deur.

Voor de snelle bellers :

Speciaal geregistreerd om dit te kunnen zeggen: Ik heb ene kunnen laten opzij leggen, merci :-D

Ik was te traag 😭, ben tot betaalmethode geraakr
Ik had geluk, had net men GSM vast toen ik de melding zag, op 10 sec of minder was ik ingelogd en doorgeklikt naar Paypal :). Pas als je je betaalmethode hebt bevestigd denk ik dat je order door gaat. Je moet echt snel zijn. Op 5 minuten hadden 800 personen de melding al gezien, je moet echt heel je account juist hebben staan zodat je alleen maar op OK moet klikken.
Het proberen kopen van een console gaat nog het beste spel van deze generatie worden.

Edit: Lastige platinum heb ik horen zeggen :p
Ik moet zeggen, het geeft adrenaline, het "hunten" naar een PS5, is bijna even leuk als op de PS5 zelf spelen.
Ondertussen dus al 3x met de telegram stock bots gelukt. 2 Discs & 1 Digital. (mezelf, broer & collega). Nu ga ik toch mee stoppen, want 570 EUR is niet niets om voor te schieten

Mijn eerste bericht hier:
Zojuist naar Dreamland Denderleeuw gebeld en ik heb de laatste PS5 kunnen bemachtigen...

Is vlakbij mijn woonplaats

Bedankt om het hier te melden @EvilTwin :thumb:

Ik moet zeggen, het geeft adrenaline, het "hunten" naar een PS5, is bijna even leuk als op de PS5 zelf spelen.

Kan er mij iets bij voorstellen, als gamecollector is het zoeken of kunnen kopen van een goeie zeldzame game soms leuker dan het spelen van het spel. (Licht overdreven, maar ik snap wat je bedoeld) it's all about the hunt!

Ondertussen dus al 3x met de telegram stock bots gelukt. 2 Discs & 1 Digital. (mezelf, broer & collega). Nu ga ik toch mee stoppen, want 570 EUR is niet niets om voor te schieten
Mocht je er toevallig eentje te veel hunten ben ik kandidaat 😉

Haha ik heb zelfs geen interesse in de huidige games, maar probeer wel een PS5 te scoren :P

Zal leuk zijn uiteindelijk ene te hebben, om hem daarna stof te laten vangen wss. Ik zal er natuurlijk wel op spelen, maar even wachten op een goeie game.

Haha ik heb zelfs geen interesse in de huidige games, maar probeer wel een PS5 te scoren :p

Zal leuk zijn uiteindelijk ene te hebben, om hem daarna stof te laten vangen wss. Ik zal er natuurlijk wel op spelen, maar even wachten op een goeie game.
Ratchet and clanck: Rift apart , Returnal en Demon Souls remake zijn best goed hoor.

Terug
Bovenaan