Ahja. Maar ik lag toen te slapen. Niet goed opgelet.Ik had om 14u45 een melding op Telegram van spydr.nl en Benelux Stock Checker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahja. Maar ik lag toen te slapen. Niet goed opgelet.Ik had om 14u45 een melding op Telegram van spydr.nl en Benelux Stock Checker.
In NL enkel nedgame als alert gekregen. België nog steeds niks…Jazeker
Vandaag doen we Nederland en morgen België.
Jazeker
Vandaag doen we Nederland en morgen België.

Hij heeft dat gepost gisterenochtend in de vroege uurtjes, dus vandaag...“Morgen België” zijnde vandaag? Of was dat gisteren?![]()
Amai, haast tegen mijn voormalige deur.Voor de snelle bellers :
Ik ben net terug van Dreamland Denderleeuw met een PS5. Er waren deze middag 10 consoles geleverd en er zijn nog 4 consoles in voorraad die niet gereserveerd zijn. Als je belt leggen ze die voor u opzij (hebben ze voor mij gedaan max 1 week). Volgens de verkoper gaan die zeker vandaag nog buiten gaan.
Het is de disk edition met een extra controller @568€
Deze is echt wel Snel. Net een Disk versie + controller kunnen kopen op MM BE site voor men broer. De andere channels hebben nog niet eens een melding gegeven.deze tracker geeft meer alerts heb ik de indruk
Spydr.nl - PlayStation 5
![]()
Speciaal geregistreerd om dit te kunnen zeggen: Ik heb ene kunnen laten opzij leggen, merci :-DVoor de snelle bellers :
Ik ben net terug van Dreamland Denderleeuw met een PS5. Er waren deze middag 10 consoles geleverd en er zijn nog 4 consoles in voorraad die niet gereserveerd zijn. Als je belt leggen ze die voor u opzij (hebben ze voor mij gedaan max 1 week). Volgens de verkoper gaan die zeker vandaag nog buiten gaan.
Het is de disk edition met een extra controller @568€
Graag gedaanSpeciaal geregistreerd om dit te kunnen zeggen: Ik heb ene kunnen laten opzij leggen, merci :-D
Ge zult wel snel geweest zijn! Een collega van mij stond binnen het half uur ook al in de winkel 
En ik heb de voorlaatste, nu vertrekken se.Graag gedaanGe zult wel snel geweest zijn! Een collega van mij stond binnen het half uur ook al in de winkel
![]()
Ik was te traagDeze is echt wel Snel. Net een Disk versie + controller kunnen kopen op MM BE site voor men broer. De andere channels hebben nog niet eens een melding gegeven.
, ben tot betaalmethode geraakr
Ik had geluk, had net men GSM vast toen ik de melding zag, op 10 sec of minder was ik ingelogd en doorgeklikt naar PaypalIk was te traag, ben tot betaalmethode geraakr
. Pas als je je betaalmethode hebt bevestigd denk ik dat je order door gaat. Je moet echt snel zijn. Op 5 minuten hadden 800 personen de melding al gezien, je moet echt heel je account juist hebben staan zodat je alleen maar op OK moet klikken.Ik moet zeggen, het geeft adrenaline, het "hunten" naar een PS5, is bijna even leuk als op de PS5 zelf spelen.Het proberen kopen van een console gaat nog het beste spel van deze generatie worden.
Edit: Lastige platinum heb ik horen zeggen![]()
Ik moet zeggen, het geeft adrenaline, het "hunten" naar een PS5, is bijna even leuk als op de PS5 zelf spelen.
Mocht je er toevallig eentje te veel hunten ben ik kandidaatIk moet zeggen, het geeft adrenaline, het "hunten" naar een PS5, is bijna even leuk als op de PS5 zelf spelen.
Ondertussen dus al 3x met de telegram stock bots gelukt. 2 Discs & 1 Digital. (mezelf, broer & collega). Nu ga ik toch mee stoppen, want 570 EUR is niet niets om voor te schieten

Ratchet and clanck: Rift apart , Returnal en Demon Souls remake zijn best goed hoor.Haha ik heb zelfs geen interesse in de huidige games, maar probeer wel een PS5 te scoren
Zal leuk zijn uiteindelijk ene te hebben, om hem daarna stof te laten vangen wss. Ik zal er natuurlijk wel op spelen, maar even wachten op een goeie game.