PS5 waar nog te vinden?

Ik heb op nedgame een bundel kunnen bestellen, maar kan de betaling niet doen. Op de KBC app krijg ik een error dat de verbinding is verbroken. Hopelijk blijft mijn order staan...

Ik was eigenlijk al een paar uur te laat maar ze hebben mij dan toch maar ene meegegeven die ze voor ne collega gingen opzijhouden. :lol: Veel chance gehad dus, merci aan de mensen die het hier gepost hebben.

Trouwens, ik kreeg net een foto van ne maat die in de Media Markt van Wilrijk ging zien. Daar staan er op dit moment precies nog een stuk of 10, aan die foto te zien.

Ik was eigenlijk al een paar uur te laat maar ze hebben mij dan toch maar ene meegegeven die ze voor ne collega gingen opzijhouden. :laugh: Veel chance gehad dus, merci aan de mensen die het hier gepost hebben.

Trouwens, ik kreeg net een foto van ne maat die in de Media Markt van Wilrijk ging zien. Daar staan er op dit moment precies nog een stuk of 10, aan die foto te zien.
Heb jij die van u dan in mediamarkt Deurne gekocht? Ben altijd bereid om ps5 disc versie over te kopen als iemand er nog kan aan geraken.

Heb jij die van u dan in mediamarkt Deurne gekocht? Ben altijd bereid om ps5 disc versie over te kopen als iemand er nog kan aan geraken.
Antwerpen zelf, da's op de Keyserlei bij Centraal station. Het was daar in elk geval de laatste. Maar aangezien er in Wilrijk nog over waren kan het op andere plaatsen ook prijs zijn.

Ik heb op nedgame een bundel kunnen bestellen, maar kan de betaling niet doen. Op de KBC app krijg ik een error dat de verbinding is verbroken. Hopelijk blijft mijn order staan...
Is wel een ripoff bundel imo... Moest je een ps5 kopen met apart een controller en apart 3 games, dan kom je nog goedkoper uit...

Ik heb er 2 genomen uit dien foto één pakket van 595 de andere was 565 ,eentje voor me zelf ,eentje voor ne maat , nu ik heb en derde PS5 die ik zal verkopen ,heb ik hier (toen 9lives) in december gekocht aan 650 euro er zit geen garantie op wel met box & top conditie (was sealed),als iemand bereid is om mijn aankoop prijs van 650 te betalen die mag het hebben ,anders zwier ik het op 2dehands ,voor de duidelijkheid ik maak GEEN winst op de 3 consoles...

Terug
Bovenaan