PS5 waar nog te vinden?

MS heeft gewoon zijn shit iets beter op orde atm, afgelopen weekend een post op Tweakers dat er Series X lagen in verschillende NL MM's in de winkel zelf en die zijn ondertussen vlot verkocht.

Voor de rest is die net zo vaak out of stock bij online retailers dan de PS5, ik kijk regelmatig naar beide als ik toch eens random voor een PS5 zie en dan staat er bij beide out of stock, idem op de MS store zelf.

PS5 blijft een ramp, buiten eens een heel kort moment een paar maanden terug heb ik zelfs geen weet van een pallet PS5's dat ondertussen vrij in een MM lag.
Deze regio in Europa is gewoon meer een PS-regio dan een Xbox-regio. De reden dat er Xbox'en vrij in de winkel lagen zal mogelijks te maken hebben met het lager aantal pre-orders dan voor de PS5. Zoals hier eerder in de thread al eens aangegeven, noch Sony noch Microsoft kan hier eigenlijk veel aan doen. Dus ik denk niet dat Microsoft "zijn shit beter op orde heeft" dan Sony.

Deze regio in Europa is gewoon meer een PS-regio dan een Xbox-regio.
Duh, dat heb ik ook nooit onkent en dat weet ik al sinds de PS3.
Voor de rest mis je eigenlijk mijn punt, ik spreek letterlijk over '' eind vorige week lagen er vrije Xbox Series X consoles bij MM NL '', wat heeft dat dan nog met pre-orders te maken zo laat na release ?

Mij boeit het niet wie meer verkoopt dan een ander, als je beide vergelijkt sinds launch lijkt het gewoon alsof MS iets beter is in het leveren momenteel, of dat nu de MS store zelf is of in een MM in NL op fysieke stock.
Buiten Telegram pings voor een mini Amazon drop of een Coolblue lotterij of een mini digitale drop op Dreamland om 5u s'ochtends heb ik gewoon nog nooit ergens een PS5 gezien sinds launch.

Voor mijn part leveren beide partijen er 25.000 per week, zijn comment op wie ik reageerde was gewoon redelijk kinderachtig en gebaseerd op 0% feiten.

Deze regio in Europa is gewoon meer een PS-regio dan een Xbox-regio. De reden dat er Xbox'en vrij in de winkel lagen zal mogelijks te maken hebben met het lager aantal pre-orders dan voor de PS5. Zoals hier eerder in de thread al eens aangegeven, noch Sony noch Microsoft kan hier eigenlijk veel aan doen. Dus ik denk niet dat Microsoft "zijn shit beter op orde heeft" dan Sony.
Is niet enkel de regio hoor. Europa is heel "ps-gezind" Globaal gezien is eigenlijk gans de wereld ps-gezind. Zelfs in NA verkoopt microsoft niet meer xboxen dan Sony Playstations verkoopt. Spijtige zaak maar het is zo. Heb vroeger een xbox gehad maar letterlijk niemand die ik ken speelt dat en de 2dehands markt is zoveel kleiner dat het voor mij helemaal niet interessant was/is om een xbox te hebben. Moesten er nu echt goeie exclusives hebben zou ik mij wel één aanschaffen denk.

Dat onze noscoper hierboven mijn reactie kinderachtig vind snap ik niet zo goed, want ik baseer mij wel degelijk op de verkoopcijfers (de feiten dus) Mss moet hij zelf de verkoopcijfers eens checken? Ik denk niet dat MS zijn shit zoveel beter op orde heeft, neen, iedereen wil gewoon liever een PS5 waardoor je die nergens bijna kan vinden, niet meer en niet minder.

PS is inderdaad populair zowel in Europa als in 'Murica op dit moment.
Verder overheersen bij hun op dit moment nog de exclusives.
Ik kijk in ieder geval uit naar de E3 en vooral de conferentie van Microsoft / Bethesda.
Van zodra Elder Scrolls, Doom, etc.. Microsoft exclusives gaan worden, heeft Sony er weer een geduchte concurrent bij.
Dat is in mijn ogen alleen maar een voordeel voor de gamer.

En nooit vergeten, ben je voor PS, Xbox, PC of een retrogamer, wij zijn allemaal gamers in hart en ziel.
(behalve mensen die enkel COD en FIFA in hun bib hebben zitten,,,, foei :p )

Er zijn momenteel al 3,5 miljoen meer ps5's verkocht dan xbox series volgens de verkoop wereldwijd. Spijtig dat ze niet aan de vraag kunnen voldoen.

Volgende week komt er terug een grote drop van sony, ik gok rond woensdag.
Wij moeten volgende week toch leveringen doen. Dus veronderstel dat het wel algemeen terug prijs zal zijn.

Eh. Misschien omdat de verzendingskosten 535€ bedragen? Beetje verder kijken dan uw neus lang is.

En tis hier idd de thread over de beschikbaarheid van de PS5 eh. De huidige discussie mag gaan stoppen.

Inderdaad, nu wel, 2 dagen geleden toen ik dat bericht postte werd het verkocht en verzonden door Amazon met 0€ verzendkosten... Zelf even tegoei kijken beste vriend.

En zijn dat leveringen voor oa Bol of andere BE/NL stores ?
Beide, maar leveringen aan Bol gebeurt vooral door de grotere Europese spelers genre Hegelmann
Vooral voor de Belgische retail en zeker ook niet allemaal. Meeste ketens hebben elk een afzonderlijke transporteur.

Maar waar ik vooral op doelde was dat als 1tje grote ladingen binnenkrijgt het bij de rest niet anders zal zijn.

Beide, maar leveringen aan Bol gebeurt vooral door de grotere Europese spelers genre Hegelmann
Vooral voor de Belgische retail en zeker ook niet allemaal. Meeste ketens hebben elk een afzonderlijke transporteur.

Maar waar ik vooral op doelde was dat als 1tje grote ladingen binnenkrijgt het bij de rest niet anders zal zijn.
En wat is een grote lading?

had em in het bestel process, moest enkel nog op bevestigen klikken en toen "item niet beschikbaar"

Terug
Bovenaan