PS5 waar nog te vinden?

Weet er iemand wat de wachttijden zijn bij de Carrefour als je een ps5 hebt gepreorderd?
Heb er gisteren ene kunnen bestellen en ben 9de op de lijst, maar de verkoper wist niet wanneer er een volgende lading zou binnenkomen.

Kan je nog ergens 'preorders' plaatsen? Al op veel plaatsen gekeken, maar overal gewoon afgesloten. Had gehoopt ondertussen wel ergens eentje te pakken te hebben gekregen, maar helaas verkeerd gedacht :(

Kan je nog ergens 'preorders' plaatsen? Al op veel plaatsen gekeken, maar overal gewoon afgesloten. Had gehoopt ondertussen wel ergens eentje te pakken te hebben gekregen, maar helaas verkeerd gedacht :(

In de winkels zelf ter plaatse normaal?
Online zal het inderdaad niet meer mogelijk zijn vrees ik.

Ze zijn op voorraad bij Amazon.... Heb er net weer eentje besteld (De vorige heb ik verkocht in de vriendengroep).

Ik hoef deze wederom niet echt, zal eerst in mijn vriendengroep/facebook kijken en desnoods zet ik hem hier te koop.

Ze zijn op voorraad bij Amazon.... Heb er net weer eentje besteld (De vorige heb ik verkocht in de vriendengroep).

Ik hoef deze wederom niet echt, zal eerst in mijn vriendengroep/facebook kijken en desnoods zet ik hem hier te koop.
Shotgun moest ge hem hier te koop zetten :-)

Ook niets via coolblue.

Wel de tweede ps5 kunnen kopen op amazon.fr deze morgen. Dus beide collega's hun kids zijn happy en zij ook ^^

Ik en mijn broer staan allebei bij de eerste 10 bij mediamarkt eke. Hopelijk niet te lang meer wachten..
vanmorgen bijna 1 kunnen kopen via amazo.nl

Shotgun moest ge hem hier te koop zetten :)
Zal het onthouden, als niemand hem wil contacteer ik je. De prijs is 505 euro (op amazon is hij net iets duurder).
Vrijdag moet hij toekomen, hoop dat hij donderdag komt (vorige keer was ook rapper) want ben vrijdag heel de dag niet thuis.

Terug
Bovenaan