Dilbeek
iTrader:
100% (18/18)
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Ja
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Verzending
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Regio Bxl / Antwerpen
Wegens verhuis en weinig tijd om te gamen verkoop ik mijn PS5 en toebehoren. Pics op aanvraag.
Pakket bevat:
- PS5 Disc Edition met originele doos (gekocht ergens in 2021 via dit forum via Joeri die met bol.com-punten spaarde - dus mogelijk kan ik de factuur wel nog via hem opvragen
)
- Playstation Portal (gekocht april '24 op Playstation Store - factuur op aanvraag)
- 1x midnight black Playstation controller
- 1x midight black Pulse 3D headset (+ usb dongle)
- 5 games: Deathloop (sealed), Demon Slayer (Kimetsu No Yaiba), Demon's Souls, Prince of Persia & Guardians of the Galaxy
Voorlopig enkel op BG te koop en enkel pakketverkoop.
Meeneemprijs pakket: 575 EUR.
Liefst niet verzenden, tenzij op kosten vd koper. Kan mij wel makkelijk verplaatsen en doe >1/week de as Brussel-Antwerpen met de auto.
PS5 heeft hier altijd op een stofvrije kast gestaan - en redelijk weinig uren gedraaid. Portal gekocht omdat ik dacht dat ik met mijn dochter op die manier meer mogelijkheid zou hebben tot gamen - quod non. Voor de twijfelaars: Shyheimz-'s PSN Profile • PSNProfiles.com
Pakket bevat:
- PS5 Disc Edition met originele doos (gekocht ergens in 2021 via dit forum via Joeri die met bol.com-punten spaarde - dus mogelijk kan ik de factuur wel nog via hem opvragen
)- Playstation Portal (gekocht april '24 op Playstation Store - factuur op aanvraag)
- + deze Spigen case waarin die altijd heeft gezeten
- 2x witte Playstation controllers (ik dacht dat eentje ervan lichte stick drift had - maar na nu even te testen niks van ondervonden)- 1x midnight black Playstation controller
- 1x midight black Pulse 3D headset (+ usb dongle)
- 5 games: Deathloop (sealed), Demon Slayer (Kimetsu No Yaiba), Demon's Souls, Prince of Persia & Guardians of the Galaxy
Voorlopig enkel op BG te koop en enkel pakketverkoop.
Meeneemprijs pakket: 575 EUR.
Liefst niet verzenden, tenzij op kosten vd koper. Kan mij wel makkelijk verplaatsen en doe >1/week de as Brussel-Antwerpen met de auto.
PS5 heeft hier altijd op een stofvrije kast gestaan - en redelijk weinig uren gedraaid. Portal gekocht omdat ik dacht dat ik met mijn dochter op die manier meer mogelijkheid zou hebben tot gamen - quod non. Voor de twijfelaars: Shyheimz-'s PSN Profile • PSNProfiles.com

Laatst bewerkt: