Ps5 Controller Wit

Einddatum + uur van de verkoop
12/12/2024 18:00

SkyRed7

Active member
iTrader: 99% (74/75)
Algemene informatie/specificaties
ps5 controller wit
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
ardooie
Dit is de originele controller die bij men ps5 pro zat maar ik heb er al 2. Komt dus niet met originele doos van de controller ik zal em in een doos moeten steken van men ps5 chrome controller.

35 inclu post punt

Hij zat bij mij nog lager te bieden voor een bijna nieuwe controller, ligt niet aan u. Vraagprijs is meer dan correct :p (en 22min is echt niet ver rijden lol)
Ik zei 25 exl tegen u. Hier 30 incl. Me dunkt is dat hetzelfde? Tenzij je eerst over de controller rijdt om hem in een envelop te krijgen en verzendkosten uitspaart.

Ik werk 40u per week en heb 2 kids. Ik ga echt geen 44m rijden om 5 euro uit te sparen 😅

haha "gasten als u"
besef jij wel waarover jij bezig bent? Ik bied 30 eu op een product van 35 euro.
5 euro onder de vraagprijs.

Ik ben lid van dag 1 op 9lives en had +100 itraders. Heb nooit iemand afgeblaft omdat hij een poging deed om onder de vraagprijs te gaan. Ben zelf ook nooit uitgelachen geweest hier met een bod onder de vraagprijs (waarom zou je niet proberen?). Maar plots is het schering & inslag als je eens durft 5 euro onder de vraagprijs te bieden...

haha "gasten als u"
besef jij wel waarover jij bezig bent? Ik bied 30 eu op een product van 35 euro.
5 euro onder de vraagprijs.

Ik ben lid van dag 1 op 9lives en had +100 itraders. Heb nooit iemand afgeblaft omdat hij een poging deed om onder de vraagprijs te gaan. Ben zelf ook nooit uitgelachen geweest hier met een bod onder de vraagprijs (waarom zou je niet proberen?). Maar plots is het schering & inslag als je eens durft 5 euro onder de vraagprijs te bieden...
Omdat de prijs al laag is. Als je dat niet inziet...

Ja ik zie dat wel in maar kan maar proberen toch om iets onder de prijs te gaan. Als hij gewoon nee zegt, kan ik nog altijd de gevraagde prijs betalen...

Dus hierbij: bod van 35 incl verzending.

Terug
Bovenaan