Protip?

Naart schijnt was de ganse BG crew aanwezig op die orgie, behalve @coldplayke, en zouden @Loser en @Nahrtent een beetje ... enfin ja, laten we zeggen dat ze het bijgelegd hebben.

DIT betekent ook dat gisteren alleen maar coldplayke aanwezig was als actieve mod, mogelijk kwetsbaar tegen een massale geheime trollgroep aanval.
 
Het thema op die BG orgie was het oude Rome en Nahrtent had zo een witte stola aan. Loser de indiaan van de Village People, had zich vergist van dresscode. Recipe kwam als vinaigrette, want hij had dressing gelezen ipv dresscode. Ook vergist, hoe is het mogelijk.

Maar dat is ok, dan doe ik u op mijn Caesar Salad,zei Nahrtent en zo is het terug Romeins. :unsure:
 
Het thema op die BG orgie was het oude Rome en Nahrtent had zo een witte stola aan. Loser de indiaan van de Village People, had zich vergist van dresscode. Recipe kwam als vinaigrette, want hij had dressing gelezen ipv dresscode. Ook vergist, hoe is het mogelijk.

Maar dat is ok, dan doe ik u op mijn Caesar Salad,zei Nahrtent en zo is het terug Romeins. :unsure:
Dit klopt volledig.
 
Zit ik in een complot, in een trio, in een verkeerd gezelschap, in een fout huishouden? Volgens mij ben ik onder invloed ofwel zijn de anderen het. Maar ik zie door het bos de put niet meer waarin het kalf verzopen is.
 
Ja amai,serieuze dingen, zoals de Fotoketting zeker ??

@Loser @BlackOccult @coldplayke @Nahrtent

Ge had een report gedaan over "ongrappige posts". Dat is echt niet de bedoeling om voor zoiets de report functie te gebruiken, en het is al zeker niet de bedoeling om hierna dat publiekelijk te komen zetten.

Ik snap ook niet wat al die andere mods en nahrtent daarvoor moeten getagd worden.

Als ge een discussie of uitleg wilt, stuur een PM of zoek mij op op Discord, maar dat wordt niet op het forum gezet. Dat is altijd al zo geweest.
 
Ge had een report gedaan over "ongrappige posts". Dat is echt niet de bedoeling om voor zoiets de report functie te gebruiken, en het is al zeker niet de bedoeling om hierna dat publiekelijk te komen zetten.

Ik snap ook niet wat al die andere mods en nahrtent daarvoor moeten getagd worden.

Als ge een discussie of uitleg wilt, stuur een PM of zoek mij op op Discord, maar dat wordt niet op het forum gezet. Dat is altijd al zo geweest.
Zou ik mijn kamer blauw-zwart verven?

 
Ik zal @Nahrtent niet meer reporten. :(



Duurde dat ook zo lang bij elle eer ge die zin kon lezen?

Dromen van wordt dromen in.

Ik las dromen wordt van dromen in. :crazy:
hero-banner-mobile.jpg
 
Terug
Bovenaan