Project Amethyst | PlayStation 6

Ik heb ook niet het gevoel dat ik een nieuwe console nodig heb, zeker niet met de Pro.
Dat gevoel had ik bij de 4 pro ook. De 5 vind ik toen ook onnodig snel als opvolger komen. Het was de 1e console die ik niet op release hoefde. De 5 pro is de 2e waar ik nog steeds geen nood aan bij voel.
I dunno, de verschillen of vooruitgang wordt te klein tss de gen's waardoor ik het onnodig acht.

November 2027 ten vroegste. Zou persoonlijk 2028 niet erg vinden. Benieuwd naar de prijzen. Het is duidelijk van de leaks dat de nieuwe Xbox een stuk geavanceerder gaat zijn. Maar sowieso ook een stuk duurder. Nuja, series x is ook een stuk duurder om te produceren dan PS5, en dat verschil in performance in nihil. Dikwijls is de performance zelfs in het voordeel van PS5, wat impressive is, omdat die console echt een stuk goedkoper is om te produceren zoals ik al zei. Maar met de nieuwe generatie gaat Xbox toch duidelijk voor meer power gaan. Maar ja, wie gaat die nu nog kopen vraag ik me af... Anyways, zeer benieuwd.
Ik

Voila tis nu duidelijk. Sony heeft bevestigd dat de pS6 hun 1000€ kost om te produceren.
Begint maar te sparen 🤣
Sony heeft niks bevestigd. Het zijn nog altijd geruchten en het gaat om dollar.
Maar de kans lijkt me inderdaad wel groot dat de nieuwe PlayStation een stuk boven de 1000 euro zal kosten.

Sony bevestigd net dat PlayStation all-Digital zal gaan vanaf 2028. Dus zie maar richting 2028 voor de PS6 en zal dus geen disk-drive meer hebben.

Sony bevestigd net dat PlayStation all-Digital zal gaan vanaf 2028. Dus zie maar richting 2028 voor de PS6 en zal dus geen disk-drive meer hebben.

2028 is juist gepast, nog een jaar+ sparen om 1000€ + te betalen voor een PS6.

Een disk-drive heb ik niet nodig, digitaal FTW :scream:

Toch tijd om eens te boycotten. Net zoals mensen constant zeiken dat de frituur te duur is geworden maar iedereen blijft het wel gewoon doen. Hit them where it hurts, al heb ik tot nu toe gezworen bij Playstation.

Of hopen dat ze meer moeite steken in het cracken van de console en terug naar de piraterij. If buying isn’t owning then piracy isnt stealing.

Wel ik hoop tenminste op een disk drive alleszins bij de PS6. Heb kweenie hoeveel PS4/PS5 games nog liggen.. Hopelijk tegen 2028 dan ook eindelijk fiber te hebben, al bekan 2 jaar dat ze de hier de straat hebben opengebroken om fiber te leggen maar nog altijd de mogelijkheid niet om het schijt van te krijgen. Maar als ze all digital willen gaan bij PS, voor mij geen probleem dan, koop ik enkel mijn games dan maar aan helft van de prijs of minder bij aanbiedingen.. Dat zal dan ook weer veel besparen..

Zou het nog wel interessant vinden om een optie te krijgen de game digitaal toe te voegen van diegene die je op disk hebt. Zit mss wel een soort speciale code ergens die ze kunnen gebruiken daarvoor ofzo? Kwestie dat je je eigen bibliotheek kan digitaliseren dan. Whishful thinking wrs.

Zou het nog wel interessant vinden om een optie te krijgen de game digitaal toe te voegen van diegene die je op disk hebt. Zit mss wel een soort speciale code ergens die ze kunnen gebruiken daarvoor ofzo? Kwestie dat je je eigen bibliotheek kan digitaliseren dan. Whishful thinking wrs.
Werd met de eerste Steam games gedaan als goede wil en om de overhang te begeleiden. Digitaal is ondertussen al wel volledig ingeburgerd, zal niet gebeuren.

Ja bon, ik had eigelijk wel gehoopt op een PS6 met disc drive waar je PS4,PS5 en PS6 games op kunt spelen, zucht. Dusja zal ik dan maar mijn PS5 Pro houden zeker? Ook de reden dat ik nog een PS3 heb... en PS4 Pro gewoon gehouden omdat deze toch niks meer opleverde 2dehands dan hou ik hem liever bij.. En dat van die disc -> digitaal, vergeet het maar... er zijn geen codes of dergelijk. Zal er mij niet te druk in maken zeker?

Eigenlijk kunnen ze dit toch makkelijk oplossen met een systeem te maken waarmee je digitaal games kan doorverkopen? Kan toch niet zo moeilijk zijn.. Kunnen er dan zelfs nog een percentage op nemen…

Terug
Bovenaan