Problemen met webshop.

Doet me aan deze thread denken:

Misschien ben je er wat mee.
 
Lol. Iemand die zo schrijft heeft geen "juridisch team". Een juridisch team zou een communicatie opstellen voor hem die er niet uitziet alsof die van de hand van iemand met een IQ onder 0 komt.

Bangmakerij lijkt me dus. En als ze echt stappen zetten hebben ze toch geen poot om op te staan?
 
Idd. IK zie niet in hoe ze hier iets tegen je kunnen maken indien je het effectief niet gedaan hebt. De bewijslast ligt bij hen en gewoon het feit dat je nu nog eens irritant deed in hun ogen, maakt niet dat je verantwoordelijk bent voor alle slechte reclame.
 
Goedenavond x,

De zaak voerder is reeds op de hoogte gebracht samen met het juridisch team. Jouw review in bijlage is opgeslagen samen met de datum van vandaag.

Ook de likes weerkeren steeds naar uw profiel van en er zal zeker klacht gediend worden tegen de fake reviews naar u. Dit nog even ter bijkomende info. Ik hoop dat u een goede advocaat heeft. Inderdaad reviews van 15% fake klanten dat gaat er zwaar aan toe. Best dat je alle reviews die je geplaatst hebt misschien al begint te verwijderen want hier komt een onderzoek naar.
Zo veel schrijffouten :rofl:
En ze hebben uw reviews opgeslagen als bijlagen, maar 't is toch al best dat je ze begint te verwijderen want hier komt een onderzoek naar :rofl:

Precies de vrouw van de zaakvoerder die u dat heeft gestuurd terwijl ze de patatten aan het schillen was.
 
Die leeft echt in een fantasiewereld als ze echt denkt dat likes ook maar enige juridische betekenis hebben :rofl:

Hoe heb je de bestelling geplaatst (paypal/kredietkaart)? Eventueel eens contact opnemen met uw bank of ze dat nog kunnen terugdraaien.

HBVL heeft ook een "voor u opgelost" rubriek waar ze smullen van zulke verhalen. Daarmee dreigen en ze zullen snel inbinden :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan