Sneeuwstorm
Well-known member
Ik zit dus al een tijd met het probleem dat ik gevraagd word om in te loggen bij bepaalde Xbox game pass games (Sea of Stars & Lies of P o.a.).
Als ik daar op volgende of annuleren klik gebeurt er niks. Als ik op Terug klik, heb ik de optie om mijn account te selecteren, maar dat lost het probleem niet op, ik kom dan terug op dit scherm waar ik niet verder kan. Ik heb al geprobeerd om de Microsoft Store en Xbox applicatie te repairen en opnieuw te installeren, en heb een upgrade van Windows 10 naar Windows 11 gedaan. Niets helpt, en ik kom dit probleem ook nergens tegen op het internet. Heeft iemand dit probleem ook gehad, en hoe zou ik dit kunnen oplossen? De games werken overigens wel op mijn Xbox Series S. Het doet zich enkel op PC voor.
Als het niet opgelost geraakt dan zie ik mij op den duur genoodzaakt om mijn abonnement te stoppen.
Als ik daar op volgende of annuleren klik gebeurt er niks. Als ik op Terug klik, heb ik de optie om mijn account te selecteren, maar dat lost het probleem niet op, ik kom dan terug op dit scherm waar ik niet verder kan. Ik heb al geprobeerd om de Microsoft Store en Xbox applicatie te repairen en opnieuw te installeren, en heb een upgrade van Windows 10 naar Windows 11 gedaan. Niets helpt, en ik kom dit probleem ook nergens tegen op het internet. Heeft iemand dit probleem ook gehad, en hoe zou ik dit kunnen oplossen? De games werken overigens wel op mijn Xbox Series S. Het doet zich enkel op PC voor.
Als het niet opgelost geraakt dan zie ik mij op den duur genoodzaakt om mijn abonnement te stoppen.