Prijs premiumabonnement Nintendo Switch Online met N64-games bekend

Nintendo heeft prijsdetails en een lanceringsdatum onthuld voor het premium tier-abonnement van Nintendo Switch Online, de service waarmee Switch-eigenaren online multiplayergames kunnen spelen en die ook toegang biedt tot een bibliotheek met klassieke NES- en SNES-games. Het Nintendo Switch Online + Expansion Pack, dat de producent in september aankondigde, kost € 39,99 voor een individueel lidmaatschap en € 79,99 voor een gezinslidmaatschap (dat tot acht accounts omvat) voor 12 maanden. Nintendo lanceert de dienst op 25 oktober. Ter vergelijking: het standaard Nintendo Switch Online abonnement kost € 19,99 voor een jaar voor een individueel account en € 34,99 voor een gezinslidmaatschap.

De premiumversie van Nintendo Switch online brengt een bundel retrogames naar de Nintendo Switch van de Nintendo 64 en Sega Genesis. Nintendo kondigde in september tijdens een aparte Nintendo Direct ook Nintendo 64- en Sega Genesis-controllers voor de Switch aan. De Nintendo 64-controller is overigens ook sinds deze avond te bestellen, dit voor de prijs van € 49,99.

Deze week vond je hier op BeyondGaming ook al terug welke games er uitgebracht zullen worden via het uitbreidings-pakket, dit in een kwaliteit van 50 of 60Hz zoals te lezen valt in het artikel van MicVlaD. Nintendo Switch Online + Expansion Pack zal ook toegang bieden tot downloadbare content voor Animal Crossing: New Horizons. Nintendo kondigde die DLC, Happy Home Paradise, aan tijdens een Nintendo Direct-presentatie op vrijdag. Wil je de DLC op zichzelf kopen, dan is deze op 5 november verkrijgbaar voor € 24,99.

1634321390723.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond de 20€ al lichtjes overdreven, maar nu zijn ze toch echt wel er over aan het gaan.
Mocht je effectief alle titels kunnen spelen die ooit uitgebracht zijn, had ik het nog overwogen.
 
Ik vond de 20€ al lichtjes overdreven, maar nu zijn ze toch echt wel er over aan het gaan.
Mocht je effectief alle titels kunnen spelen die ooit uitgebracht zijn, had ik het nog overwogen.
klopt! het is best prijzig aan het worden. het is af te wachten wat ze nog allemaal gaan uitbrengen.
 
Het aantal games in het aanbod is te weinig.
Ik heb trouwens al de Genisis/megadrive collection, waar eigenlijk bijna alle games die ze hier aanbieden (en veel meer) inzit.
 
Terug
Bovenaan