Ben jij een rollercoasterfan?

• Totaal aantal stemmers
    175
Iemand al eens Phantasialand bezocht tijdens kerstvakantie? Doenbaar of (te) druk?

Laatste week werken en daarna 2 weken verlof en nog wel eens zin om te gaan in die periode. :)

Iemand al eens Phantasialand bezocht tijdens kerstvakantie? Doenbaar of (te) druk?

Laatste week werken en daarna 2 weken verlof en nog wel eens zin om te gaan in die periode. :)

De grote rides als Taron en Fly gaan vlot boven het uur tijdens de kerstvakantie. Phantasialand is bijna altijd druk, maar Wintertraum kan extreem worden.

We hadden uiteindelijk niets geregeld met ons tweetjes... Allez, dat dacht ik toch... :) Maar sinds vandaag zit ik dus op "tram 4". 🎂
Mijn kado, buiten een brunch? Twee dagen Phantasialand met een overnachting in het Ling Bao hotel, nu aanstaande zondag op maandag.

Leuke verrassing, maar tegelijk toch ook wat schrik voor de drukte en hopelijk geen (grote) attracties gesloten met het (vries)weer.
Ik kijk er alleszins wel naar uit en breng hier zeker nog verslag uit. :)

We hadden uiteindelijk niets geregeld met ons tweetjes... Allez, dat dacht ik toch... :) Maar sinds vandaag zit ik dus op "tram 4". 🎂
Mijn kado, buiten een brunch? Twee dagen Phantasialand met een overnachting in het Ling Bao hotel, nu aanstaande zondag op maandag.

Leuke verrassing, maar tegelijk toch ook wat schrik voor de drukte en hopelijk geen (grote) attracties gesloten met het (vries)weer.
Ik kijk er alleszins wel naar uit en breng hier zeker nog verslag uit. :)
Proficiat!

Eens de vergelijking gedaan Disneyland Parijs met plopsaland de Panne.
Disney voor een weekend weg van 04-09 tot 06/09 prijs rond de 1450 half pension.

Plopsaland de Panne voor dezelfde periode 1600 ook half pension.

Zijn een gezin van 5 met 2 kindjes onder de 3 jaar en 1 van 5. Vorig jaar nog geweest naar Plopsaland voor 1 dag was toen rond de 450, nu zou ik voor hetzelfde welliswaar met een baby van 3 maanden rond de 850 betalen.

Dit zijn immo toch wel absurde prijzen van Plopsaland de Panne of mis ik iets?

Iemand als eens sparx (Gent) gedaan ?
De moeite ? 2 uur of 4 uur ?
Enkel voor kinderen of toch ook leuk voor volwassene
De kinderen hebben daar al een keer of 2 een verjaardagsfeestje van een klasgenootje gehad. Ze waren er wel over te spreken en vonden het leuk. Was telkens de 2u en dat was ruim genoeg. Zelf kan ik er niets van zeggen, ze zijn telkens meegereden met een ander vriendje hun ouders dus zelf ben ik er nog niet binnen geweest.

Iemand als eens sparx (Gent) gedaan ?
De moeite ? 2 uur of 4 uur ?
Enkel voor kinderen of toch ook leuk voor volwassene
Wij zijn voor 4u geweest, ook in Gent, met onze kinderen van 14 en 12. Wij vonden dat zelf ook heel leuk.
We gingen op een pedagogische studiedag vrijdag, en er waren daar toen bijna geen kinderen. Vooral volwassenen op teambuilding enzo.
Ik vind het zeker niet enkel voor kinderen.
Wij konden onze 4u heel goed vullen, hebben wel alles gedaan.

Wij zijn voor 4u geweest, ook in Gent, met onze kinderen van 14 en 12. Wij vonden dat zelf ook heel leuk.
We gingen op een pedagogische studiedag vrijdag, en er waren daar toen bijna geen kinderen. Vooral volwassenen op teambuilding enzo.
Ik vind het zeker niet enkel voor kinderen.
Wij konden onze 4u heel goed vullen, hebben wel alles gedaan.

Ok , de reviews zijn wat vreemd, ze krijgen 4,7/5 wat toch deftig is op 5000 reviews
Maar als ik het dan lees gaan alle commentaren over hele lange wachttijden.
Ik had wel een beetje pretpark vibes verwacht maar niet zo erg...

was van plan om dit te doen de zaterdag de week voor de grote vakantie
Als het goed weer is zal het denk ik wel meevallen , als het slecht weer is vrees ik er ook voor.

Iemand al eens in Legoland Gunzburg geweest? De moeite?
We zijn daar een jaar of 3 geleden geweest en je moet het niet doen voor de attracties (leukere pretparken in Duitsland, weliswaar afhankelijk waar je verblijft )maar het is blijft een leuk themapark als je fan bent van Lego.

Terug
Bovenaan