Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah?Ik ben precies terecht gekomen op een Adventskalender waar ge die dames van de andere kant te zien krijgt![]()
Ik zit toch precies verkeerd dus...We zijn terug in business. Nummer 16, hallowkes![]()

I lack ZePoWERsIk verwacht van TS dat hij een poll zet op de frontpagina waar we onze voorkeur kunnen laten geworden.
ik zou ook veel liever mod worden dan Remake worden.
Vertel mij uw wens, mijn onderdane.
Het een sluit het ander niet uit!ik zou ook veel liever mod worden dan Remake worden.
Je kan nog altijd mod worden van 'Archief'.
Is dat zo? Is dat waar R4H zich schuil houdt? Samen met wikkes en forumgebruiker?Je kan nog altijd mod worden van 'Archief'.
Ik heb nooit geweten dat die in een mod gezeten hebben.Is dat zo? Is dat waar R4H zich schuil houdt? Samen met wikkes en forumgebruiker?
Alleszins nie in die van Zwam.Ik heb nooit geweten dat die in een mod gezeten hebben.
Bent ge daar zo zeker van? Had ge uwen kuisheidsgordel wel degelijk aan?

De frontpagina is redacteurswerk, daar ben ik niet bevoegd voor.Bent ge daar zo zeker van? Had ge uwen kuisheidsgordel wel degelijk aan?
En ik ben aan het twijfelen tss een klank-en-lichtspel en een klokkenspel. Voorts moogt ge verder aanvullen. Maar zie dat er wel degelijk iets op de frontpagina verschijnt eh. Anders gaan we uw mod powers serieus in twijfel moeten beginnen trekken eh.![]()

Ai, u stijgt in mijn achting in dalende lijn.De frontpagina is redacteurswerk, daar ben ik niet bevoegd voor.![]()
Ik als redacteur zou niet goed komen. Ik stel voor dat @Beffer een open sollicitatie indient daarvoor, die teksten trekken volk aan.Ai, u stijgt in mijn achting in dalende lijn.
Kzen daar wel chaud voor. Bij wie mag ik mijn cv indienen?Ik als redacteur zou niet goed komen. Ik stel voor dat @Beffer een open sollicitatie indient daarvoor, die teksten trekken volk aan.

Stuur maar naar @exCite , die zal wel zorgen dat alles goed terecht komt.Kzen daar wel chaud voor. Bij wie mag ik mijn cv indienen?![]()