Heb die “godvd” van Humo hier ook nog liggen thuisAh, het gekende kunstwerk "Kabouter Wesley op canvas", door Jonas Geirnaert.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb die “godvd” van Humo hier ook nog liggen thuisAh, het gekende kunstwerk "Kabouter Wesley op canvas", door Jonas Geirnaert.
Ik snap het niet, ik krijg alleen maar foto's van kinderwagens te zien![]()
Ik snap het niet, ik krijg alleen maar foto's van kinderwagens te zien![]()
Da rosteke van gisteren, ja mammie.

Welk nummerke heeft ze met jou gedaan?Da rosteke van gisteren, ja mammie.
Toch iemand die volledig mee is, het lijkt op parels voor de zwijnen. Wat denk je? Are they worthy??58008 op een rekenmachine en dan omdraaien + adventcalendar.
Nummerken 8!Welk nummerke heeft ze met jou gedaan?
Kan jij wel rekenen??LEGO Star Wars Advent Calendar Set 75097-1 Subset Day 1 - Jabba's Sail Barge | Brick Owl - LEGO Marketplace
Brick Owl is the largest independent LEGO Marketplacewww.brickowl.com
Bloemen noch kransen, alles om de medeliefhebber/heester op het juiste pad te brengen.Toch iemand die volledig mee is, het lijkt op parels voor de zwijnen. Wat denk je? Are they worthy??
Geef deze man een 1337 status!!!
Excuus, ik had het op nummer 7. 8 is mijn ding niet.Nummerken 8!
Alleen gaan we zoals steeds weer 10 pagina's nodig hebben eer IEDEREEN ietwat mee is. Helaas...Bloemen noch kransen, alles om de medeliefhebber/heester op het juiste pad te brengen.
Alleen gaan we zoals steeds weer 10 pagina's nodig hebben eer IEDEREEN ietwat mee is. Helaas...
Voer die verplichte reken / wiskundetesten terug in FFS!
En de 9?Excuus, ik had het op nummer 7. 8 is mijn ding niet.