Pragmata

PRAGMATA

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
pragma.png

release: 17 april 2026
genre: action
dev: Capcom

Mysterieuze nieuwe IP van Capcom.

At a remote lunar research facility, humanity discovers a new ore—one that, when properly refined, can be used to create almost anything using 3D printers.

When the facility suddenly falls silent, Hugh and his team are dispatched to investigate...but then disaster strikes.

Hugh is saved by Diana, a lone android wandering the complex. The two of them must join forces to find a way off the moon while working their way through an AI-controlled facility bent on stopping them.

Laatst bewerkt:
Uitgesteld naar 2023.

Verschijnt 24 april 2026. Ook aangekondigd voor Switch 2.

Vandaag nog een demo op Steam:

Toffe demo. Lijkt best een 'simpele' game te worden, maar zoals Dino Crisis ooit een leuke spin off was voor Resident Evil, zie ik dit ook nog wel een hit worden. Scherp geprijsd ook(50 euro fanatical)
Zal het vooral van zijn filmische ambities moeten hebben.
die fuckin snotneus ga mij doen blijten he..
20251214224938-1.jpg

Terminator 2 all over again
Puzzle x shootin combo werkt alvast vele malen beter dan verwacht!

krijgt zeer goede scores:
85% gemiddeld op 54 reviews (PS5)

Die van mij intussen ook online. Demo barely scratches the surface, vergeleken met wat het volledige spel in petto heeft.

Die van mij intussen ook online. Demo barely scratches the surface, vergeleken met wat het volledige spel in petto heeft.
ik lees +30u gameplay?

ik lees +30u gameplay?
Nee, een standaard playthrough neemt eerder 10 à 15 uur in beslag, zoals ik in de tweede alinea schreef. Ik speelde het 30+ uur omdat ik alles wou doen / vinden, en ook omdat ik aan een tweede playthrough (op de derde difficulty) begon.

Terug
Bovenaan