Vega
Well-known member
Ik heb een flow gemaakt via Power Automate (niet-dekstop versie) die ervoor zorgt dat alle documenten in een Sharepoint map 1x per week tot PDF omgevormd worden (indien geen PDF), samengevoegd worden tot 1 PDF en vervolgens worden doorgemaild naar een bepaald mailadres.
Het probleem is dat de Adobe plugin enkel tot 20 documenten kan samenvoegen, vanaf 21 documenten blokkeert de flow. Ik zou dus de flow zodanig moeten aanpassen dat er geteld wordt bij het mergen dat er gestopt wordt bij 20, deze documenten worden samengevoegd, vervolgens nog een batch van 20, etc... en finaal de verschillende batches worden samengevoegd.
Dit gaat mijn petje iets te boven, het zou al voldoende zijn dat er 2 verschillende batches worden nagekeken (wekelijks zitten er nl. tussen 20 en 25 documenten in die map), weet iemand hoe ik de flow zou moeten aanpassen? Kan de flow gerust delen via PB...
Merci alvast!
Het probleem is dat de Adobe plugin enkel tot 20 documenten kan samenvoegen, vanaf 21 documenten blokkeert de flow. Ik zou dus de flow zodanig moeten aanpassen dat er geteld wordt bij het mergen dat er gestopt wordt bij 20, deze documenten worden samengevoegd, vervolgens nog een batch van 20, etc... en finaal de verschillende batches worden samengevoegd.
Dit gaat mijn petje iets te boven, het zou al voldoende zijn dat er 2 verschillende batches worden nagekeken (wekelijks zitten er nl. tussen 20 en 25 documenten in die map), weet iemand hoe ik de flow zou moeten aanpassen? Kan de flow gerust delen via PB...
Merci alvast!