Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor alle muziek, paar zalige platenwinkels daar!Wist niet dat Barcelona een ideale plek voor metalplaten was maar aangename ontdekking!
Sepultura - Beneath the Remains
Blood Incantation - Absolute Elsewhere
Split Chain - Motionblur
Yup Daily Records, Revolver Records en Pentagram Records zwaar aan te raden. Daily wat klassieker, Revolver heeft 1 verdiep voor zware gitaren en Pentagram is voor alles heavier dan Metallica.Voor alle muziek, paar zalige platenwinkels daar!
Mogen we de artiest raden ?Godverdomme eh. Toevallig op een verkoop gestoten van een zeer zeldzame "7 waarop ik tot een deal was gekomen voor €250.
Gisterenavond betaling gedaan, en zonet bericht van de verkoper dat hij bij nader inzien heeft gemerkt dat er een barst in de vinyl is en mijn geld gaat terugstorten. Op zich heel fair, enkel zonde van de "7 waarvan de kans dat ik hem ooit nog eens tegenkom quasi 0 is.
J*e *h*teMogen we de artiest raden ?
![]()
Autechre - Quaristice + Quaristice (Versions)
Autechre - Untilted
Beide pre-order, beschikbaar vanaf begin september.
Samen in het pakket met Autechre:
Kelly Moran - Moves in the Field
Kelly Moran - Ultraviolet
Alles via Bleep.
Is die derde van Reverend Bizarre ergens betaalbaar te vinden?Reverend Bizarre - In The Rectory Of The Bizarre Reverend 20th anniversary vinyl
Reverend Bizarre - Crush The Insects
Dark Buddha Rising - Mathreyata
allen hadden een flinke korting bij Svart, wat wel nodig was, want zeker die Reverend Bizarre platen gaan anders wel voor stevige prijzen.
Niet dat ik weet. Je mag wel eens komen kijken naar mijn exemplaar in mijn platenkast.Is die derde van Reverend Bizarre ergens betaalbaar te vinden?