Post uw nieuwe vinyl - B1

Wheel Of Smoke - Sings Of Saturn (Bij de frontman zelf - die op mijn afbeelding)
Witch - S/T (Onverwachte vondst! Platenwinkeltje met een standje op Down The Hill afgelopen weekend)

Zeer blij!

(Ook nog eens mooie prijzen van € 20-25.)

Voor alle muziek, paar zalige platenwinkels daar!
Yup Daily Records, Revolver Records en Pentagram Records zwaar aan te raden. Daily wat klassieker, Revolver heeft 1 verdiep voor zware gitaren en Pentagram is voor alles heavier dan Metallica.

Op weg naar Park Guell dan nog Discos 100 tegengekomen. Ook meer allround maar hou er wel rekening mee dat die mens een siesta doet.

Laatste toevoegingen:

Spiritbox - Eternal Blue
Spiritbox - The Fear of Fear

Vanaf morgen zoek ik verder in Madrid

Godverdomme eh. Toevallig op een verkoop gestoten van een zeer zeldzame "7 waarop ik tot een deal was gekomen voor €250.
Gisterenavond betaling gedaan, en zonet bericht van de verkoper dat hij bij nader inzien heeft gemerkt dat er een barst in de vinyl is en mijn geld gaat terugstorten. Op zich heel fair, enkel zonde van de "7 waarvan de kans dat ik hem ooit nog eens tegenkom quasi 0 is.

Godverdomme eh. Toevallig op een verkoop gestoten van een zeer zeldzame "7 waarop ik tot een deal was gekomen voor €250.
Gisterenavond betaling gedaan, en zonet bericht van de verkoper dat hij bij nader inzien heeft gemerkt dat er een barst in de vinyl is en mijn geld gaat terugstorten. Op zich heel fair, enkel zonde van de "7 waarvan de kans dat ik hem ooit nog eens tegenkom quasi 0 is.
Mogen we de artiest raden ?

are.jpg

Mogen we de artiest raden ?

are.jpg
J*e *h*te

Ging over een "7 van Joe White - People are changing. Jamaicaanse persing met dub op de B-kant.

Oorspronkelijk een ska/calypso zanger maar ook enkele reggae parels uitgebracht. Helaas is originele/zeldzame reggae op Discogs voornamelijk enkel te vinden in de US of Jamaica zelf, en dan meestal nog in extreem slechte staat. Hier ging het om een VG+ waarvan ik de soundclips had gehoord.

Het album zoek ik zelf ook al enorm lang, maar enige dat ik kan vinden is een G- kopie op Discogs voor €180 :/

Jawel, een nieuw dieptepunt. Vandaag drie platenwinkels binnengestapt en niks gekocht.
Winkel 1: de betere rommelmarktplaten aan 15/20 euro het stuk.
Winkel 2: alternatief aanbod (enkel 2ehands) met prijzen ver boven Discogs voor bootlegs etc.
Winkel 3 (de Fnac dan nog wel): Geen enkele plaat onder de 31 euro gevonden met enkele Blue Note Classic Series aan 34 euro per stuk en Tone Poets voor 90 euro 😵

Ik kom binnen een jaar of 5 wel terug nadat de markt in elkaar gestuikt is.

Moeder van iemand op de sportclub had ook een platenspeler gekocht, omdat het in de mode is. Ik sprak van discogs en VG- platen aan lagere prijs maar die trok haar neus op alsof ze in de winkel een banaan met een bruin plekje zag liggen.

Reverend Bizarre - In The Rectory Of The Bizarre Reverend 20th anniversary vinyl
Reverend Bizarre - Crush The Insects
Dark Buddha Rising - Mathreyata

allen hadden een flinke korting bij Svart, wat wel nodig was, want zeker die Reverend Bizarre platen gaan anders wel voor stevige prijzen.

Reverend Bizarre - In The Rectory Of The Bizarre Reverend 20th anniversary vinyl
Reverend Bizarre - Crush The Insects
Dark Buddha Rising - Mathreyata

allen hadden een flinke korting bij Svart, wat wel nodig was, want zeker die Reverend Bizarre platen gaan anders wel voor stevige prijzen.
Is die derde van Reverend Bizarre ergens betaalbaar te vinden?

Terug
Bovenaan