cege
Well-known member
Ja dan is het geen ultiem correct statement. En dat mensen niet al te happy zijn als ze uit de kleren moeten omdat Lassie dat beslists moet je dan ook wel begrijpen.
Gelukkig is het hier geen rechtbank waar meineed strafbaar is. Een vriend van mij is inspecteur in Oostende, vandaar mijn interesse in deze casus. In 99% van die klagers is het 'maar de hond blaft en ik heb niks gedaan' (of positieve drugstesten en 'ik pak niks'){. Blijkt dat die sjarels 5g coke per dag pakken elke dag 'maar wel niks in de rugzak hebben' of die ene dag niks gepakt hebben. Of juist 2weken in de weed rondgehangen hebben in Holland. Of in de auto heeft 4 man weed zitten smoren en chauffeur niet. etc etc.
Uiteraard snap ik wel dat je niet content bent omdat Lassie blaft, maar die Lassies blaffen echt niet vaak als het niet moet. Als Lassie keer op keer te veel blaft, wordt Lassie een huisdier ipv een politiehond.
In mijn geval nog steeds geen idee hoezo ik toen gekozen ben. Vrienden destijds rookte wel wiet etc, maar die zijn via de backstage naar binnen gegaan. Dus wie weet kwam het van hun kleren of dergelijke. Maar dus simpelweg zeggen "Niets op zak en je hebt niets te vrezen"...tja
Bingo, daar heb je het. Als je binnen gezeten hebt met die vrienden en er is binnen gesmoord, dan zullen die kleren die hond triggeren. Of dicht erbij in buitenlucht. Kun je ook gewoon aan die polizei zeggen. Met wat chance laten ze je passeren.