Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal gezien veel, maar misschien is er veel nog niet up-to-dateIs er eigenlijk online een fandom wiki of guide te vinden? Zo wil ik locaties van Pokémons vinden of weten op welk level ze evolueren…
Iemand?
Om compleet te zijn de gehele pokedex. Voor de nieuw moet ge Paldea kiezen. Locations, evos en meer. Alles staat daar.Is er eigenlijk online een fandom wiki of guide te vinden? Zo wil ik locaties van Pokémons vinden of weten op welk level ze evolueren…
Iemand?
Hoe ist eigenlijk met die sandwich verlopen?Niemand die dit speelt?
Raar, mij is verteld dat dit een populaire game was.

Zou voor mij ook een reden zijn om een Switch 2 te kopen, maar om daar nu 460 euro voor te geven om de pokemons te spelen zonder hoofdpijn te krijgen. Krijg ik hier thuis niet uitgelegdDeze speelt echt wel smooth met de nieuwe switch 2. Dag en nacht verschil. Er nog is invliegen sé.

Echt hé, is precies een compleet ander spel nu. Toch wel erg dat we tot de Switch 2 hebben moeten wachten om deze deftig te kunnen spelen.Deze speelt echt wel smooth met de nieuwe switch 2. Dag en nacht verschil. Er nog is invliegen sé.
Zou voor mij ook een reden zijn om een Switch 2 te kopen, maar om daar nu 460 euro voor te geven om de pokemons te spelen zonder hoofdpijn te krijgen. Krijg ik hier thuis niet uitgelegd![]()
Wat heb je daarvoor moeten doen , hahaha : have fun ermee
Heb hem toch gekocht, heb het vrouwtje kunnen overtuigen, waren juist 10 minuten voor dat de mediamarkt ging sluiten binnen.
Lagen nog zeker 20 exemplaren in Oostakker.

Blijven zagenWat heb je daarvoor moeten doen , hahaha : have fun ermee![]()

Ben er zelf achter gegaan. Gewoon lief gevraagd of ik mijn eigen rekening of de gemeenschappelijke moest gebruiken.gesplitste rekeningen. Nooit miserie dan met eigen aankopen

Allez, @Visenya is zonet in lange tijd achter het stuur gekropen om een Switch 2 te gaan kopen.
Het doet precies wat met een mens die Switch 2.
Kan hier iemand zeggen of de Zelda games - zonder de betalende upgrade - op zijn minst geen framedrops meer hebben zoals op de Switch 1 het geval was?