Pokémon Scarlet and Violet

Pokémon Scarlet & Pokémon Violet

Is er eigenlijk online een fandom wiki of guide te vinden? Zo wil ik locaties van Pokémons vinden of weten op welk level ze evolueren…

Iemand?

Is er eigenlijk online een fandom wiki of guide te vinden? Zo wil ik locaties van Pokémons vinden of weten op welk level ze evolueren…

Iemand?
Normaal gezien veel, maar misschien is er veel nog niet up-to-date

Heeft meestal een uitgebreide site met info (rechts zie je de tabbladen voor verschillende secties)

Bulbapedia heeft vaak ook een goede walktrough maar die is nog niet bijgewerkt.

Hier is een interactieve map met de pokemons te vinden al.

4/10. lol.
dus een cashgrab zoals bij de vorige game zn DLCs zeg maar.
spijtig dat niks van Nintendo ooit in korting komt. Wacht nog altijd op korting voor verschillende season passes

Hoi,

Over Pokemon Violet.

Blueberry quest: defeat the elite four
Ik zit vast in de Blueberry academie quest: 'prepare a very spicy sandwich'.
Kennelijk heb ik wat verkeerds gedaan tijdens het ruilen van ingredienten.
Dus heb ik opgegeven en eerst de andere drie elitetrainers verslagen. En dan pas heb ik de game gesaved.
Als ik nu terugkeer naar het sandwichgebeuren was er geen reset van dit verhaaldeel. Dus ik heb nog steeds dezelfde verkeerde ingedienten. Ik heb bewust niet gesaved en toch kan ik dit stuk vh spel niet herbeginnen. Daarom ook staat automatic save altijd uit hier, en Zeker bij pokemon games.
Na de andere 3 te verslaan is dit de laatste elite die nog rest, en daarvoor moet die sandwich klaar zijn.
Nu kan ik het spel niet voortzetten. Bye spel, bye geld, bye full pokedex, en bye nintendo waarschijnlijk ook als dit niet goed komt.
Moet ik nu de ganse game herbeginnen hierdoor? Is er geen manier om dit terug goed te krijgen?
Na honderden uren spelen (en honderden euros uitgegeven te hebben) ,is om een stomme sandwich eruitgegooid te worden zoerg en snap ik het succes van Nintendo niet. Hoe hebben die nog klanten over? Of merkt niemand dit op?
Die sandwich maken is niet eens voor kinderen, want een volwassen mens snap het nog niet, zelfs geen Japanees. Lol
Kan iemand helpen aub? Want ik weet niet meer wat te ruilen of hoe dit nog op te lossen.

Laatst bewerkt:
Ik speel Scarlet sinds maart (heb een Switch sinds eind vorig jaar) en heb ondertussen al main game uitgespeeld (400/400 living dex) en nu bezig met de eerste DLC (Kitakami)

Ben mij kapot ant amuseren en ik laat me niet beïnvloeden door de NS2 posts op reddit, haha xD

Kzie wel tegen dat Legends zal uitkomen, ofek dan de overstap maak of niet, maar ik wacht nog af :)

Laatst bewerkt:
Deze speelt echt wel smooth met de nieuwe switch 2. Dag en nacht verschil. Er nog is invliegen sé.
Zou voor mij ook een reden zijn om een Switch 2 te kopen, maar om daar nu 460 euro voor te geven om de pokemons te spelen zonder hoofdpijn te krijgen. Krijg ik hier thuis niet uitgelegd :cry::cry:

Deze speelt echt wel smooth met de nieuwe switch 2. Dag en nacht verschil. Er nog is invliegen sé.
Echt hé, is precies een compleet ander spel nu. Toch wel erg dat we tot de Switch 2 hebben moeten wachten om deze deftig te kunnen spelen.

gesplitste rekeningen. Nooit miserie dan met eigen aankopen
Ben er zelf achter gegaan. Gewoon lief gevraagd of ik mijn eigen rekening of de gemeenschappelijke moest gebruiken. 😇
Allez, @Visenya is zonet in lange tijd achter het stuur gekropen om een Switch 2 te gaan kopen.

Het doet precies wat met een mens die Switch 2. 🥸

Kan hier iemand zeggen of de Zelda games - zonder de betalende upgrade - op zijn minst geen framedrops meer hebben zoals op de Switch 1 het geval was?

Straks eens mijn save van Violet weer opstarten. Gisteren geen tijd voor gehad.

aWY.gif

En hoppa

Voor de kenners welke is de beste Pokemon op de switch of wachten op legende az?

Is voor op de switch 2 te spelen.

Terug
Bovenaan