SkyRed7 Active member iTrader: 99% (74/75) zaterdag om 22:39 #1 Gevraagde goederen Pokemon DS Maakt niet uit welke. Maar ik zoek dus Nintendo DS pokemon games
astragtuner Active member Zwevegem iTrader: 100% (133/133) zondag om 16:08 #2 Ik heb Pokemon moon Pokemon sun Pokemon moon ultra fan edition Pokemon sun ultra fan edition Games zijn nog sealed. Mogen weg bij goed bod. Was/is eigenlijk de bedoeling niet om direct te verkopen
Ik heb Pokemon moon Pokemon sun Pokemon moon ultra fan edition Pokemon sun ultra fan edition Games zijn nog sealed. Mogen weg bij goed bod. Was/is eigenlijk de bedoeling niet om direct te verkopen
SkyRed7 Active member iTrader: 99% (74/75) Gisteren om 19:23 #3 hoeveel voor de gewone moon? is ook echt om gewoon te spelen niet om bij te houden als collectors stuff. Kan je deze spelen op de DS light?
hoeveel voor de gewone moon? is ook echt om gewoon te spelen niet om bij te houden als collectors stuff. Kan je deze spelen op de DS light?
O omeniser New member iTrader: 0% (0/0) Gisteren om 19:54 #4 Moon is 3DS, niet te spelen op DS light. Pokémon spellen zijn veel te duur momenteel als het gewoon om te spelen is. Lijst van wat supported is op DS light. Game Boy Advance Pokémon Ruby Pokémon Sapphire Pokémon Emerald Pokémon FireRed Pokémon LeafGreen Nintendo DS Pokémon Diamond Pokémon Pearl Pokémon Platinum Pokémon HeartGold Pokémon SoulSilver Pokémon Black Pokémon White Pokémon Black Version 2 Pokémon White Version 2 Laatst bewerkt door een moderator: Gisteren om 20:39
Moon is 3DS, niet te spelen op DS light. Pokémon spellen zijn veel te duur momenteel als het gewoon om te spelen is. Lijst van wat supported is op DS light. Game Boy Advance Pokémon Ruby Pokémon Sapphire Pokémon Emerald Pokémon FireRed Pokémon LeafGreen Nintendo DS Pokémon Diamond Pokémon Pearl Pokémon Platinum Pokémon HeartGold Pokémon SoulSilver Pokémon Black Pokémon White Pokémon Black Version 2 Pokémon White Version 2