Podcast | Aflevering 51 | Wie heeft de meeste voorspellingen juist van de Game Awards

In deze aflevering overlopen we The Game Awards en bekijken we wie de meeste voorspellingen juist geraden had. Ook hebben we het over de Grand Theft Auto 6 trailer en over een game waar de stekker van uitgetrokken wordt. Afsluiten doen we zoals altijd met de releases en wat we afgelopen week gespeeld hebben.

Een vraag, suggestie of opmerking? Dan kan je ons mailen naar: [email protected]. Vind je de podcast leuk, dan zou je ons een groot plezier doen door ons een rating op Spotify of Apple Podcasts te geven!

 
@BitJager , graag eerst Forza nog is een uurtje spelen voor je u bashing verder ;)

I know, ik ben een fanboy maar keer op keer zo'n kritiek leveren op een game die ondertussen al grote patches heeft gehad getuigd van GT fanboy-isme :) .
Het zou hetzelfde zijn moest ik Cyberpunk nog steeds bashen omwille van hun tekortkomingen bij release.
 
Ik ben gene GT fanboy heel dat money model is vreselijk! Maar ik ga het testen. Beloofd.
My two cents, het is al beter maar ik erger me soms in het te onlogisch uitbreken van de achterkant.
Bij een AWD moet die op een droog wegdek niet uitbreken als ik tegen 120 de bocht induik.
Het model is voor mij dus al een pak beter.

Qua content vind ik nog wel men gading. Ben na 16u spelen nog niet door de builders cup. Ik rijd wel met alles van tegenstand op het hoogste niveau, dus er moet soms al wel is een race opnieuw gestart worden na wat gevloek :cool:.
 
Redactie
My two cents, het is al beter maar ik erger me soms in het te onlogisch uitbreken van de achterkant.
Bij een AWD moet die op een droog wegdek niet uitbreken als ik tegen 120 de bocht induik.
Het model is voor mij dus al een pak beter.

Qua content vind ik nog wel men gading. Ben na 16u spelen nog niet door de builders cup. Ik rijd wel met alles van tegenstand op het hoogste niveau, dus er moet soms al wel is een race opnieuw gestart worden na wat gevloek :cool:.
Wel er is een hoop gefixed. 4 uur zitten knallen met mijn broer en ne maat. Alle drie met Sim Rig. Alle assists uitgeschakeld met Porsche 992 GT3 en C2S op Watkins Glen. We had fun! ❤️ niks beter dan 3 laps op mm’s van elkaar te hangen en net dat beetje meer grip te zoeken om te winnen.
 
Terug
Bovenaan