PlayStation trakteert weer met tien gratis games!

PlayStation trakteert graag, want bij de release van de PlayStation 5 maakte het Japanse bedrijf maar liefst twintig PlayStation 4-games gratis voor PlayStation 5-eigenaars en sinds begin deze maand is Ratchet & Clank voor iedereen gratis als onderdeel van het Play at Home-initiatief. Daar stopt PlayStation niet bij, want zopas werd aangekondigd dat we komende lente aan de slag kunnen met maar liefst negen indiegames en dat zonder er ook maar één euro voor neer te tellen. In april volgt dan een absolute topper.

Vanaf 25 maart kunnen volgende negen games 'aangekocht' worden en dit tot 22 april:
  • ABZÛ
  • Enter the Gungeon
  • Rez Infinite
  • Subnautica
  • The Witness
  • Astro Bot Rescue Mission
  • Moss
  • Thumper
  • Paper Beast
Op 19 april wordt iedereen getrakteerd op Horizon Zero Dawn Complete Edition. Deze topper kan gedownload worden tot 14 mei.

Play at Home.jpg
 
Redactie
Mooie actie, één voor één leuke games, behalve misschien Abzu is wat een slappe Journey kloon imo
Ik heb toch ook genoten van ABZÛ.

Moss is ook erg tof en mooi. Thumper, Astro Bot, Paper Beast en The Witness heb ik ook allemaal gespeeld en kan die eigenlijk ook allemaal aanraden.
 
Super actie van Sony. Op Horizon met alle DLC was ik al lang aan het wachten voor een goede sale. Van de indie games alleen nog maar The Witness gespeeld, zeker een aanrader!

Vraag: Kunnen de VR-games ook zonder bril worden gespeeld?
 
Redactie
Super actie van Sony. Op Horizon met alle DLC was ik al lang aan het wachten voor een goede sale. Van de indie games alleen nog maar The Witness gespeeld, zeker een aanrader!

Vraag: Kunnen de VR-games ook zonder bril worden gespeeld?
Thumper wel, de rest niet dacht ik.
 
Terug
Bovenaan