PlayStation State of Play | september 2024

Hangt er wat van af, zo doen het alle drie.

- Astro Bot: Aankondigen, 3 maand later te koop.
- Ghost, GoW:R, ... 1 jaar later te koop.
- Wolverine, Death Stranding 2, ... Paar jaar geduld.

Mij maakt het allemaal zo zeer niet uit, het is er als het er is, of ik het nu 2 jaar op voorhand weet of 3 maand er voor...
Mja, zoals ik al zei, Death Stranding is een apart geval met Kojima :D . En Wolverine is zo'n spel dat ze op voorhand aankondigen omdat het waarschijnlijk toch gelekt gaat worden. En alles met Marvel/Disney te maken wordt op voorhand sowieso aangekondigd. Wat is er trouwens gebeurd met dat Quantic Dream spel? Dat Star Wars spel. Eclipse heet dat als ik me niet vergis. Ook jaren geleden aangekondigd...

Heb hzd twee jaar geleden uitgespeeld op de ps5 en dat zag er an verdomd liep veel beter dan op ps4 en nu nog remasteren is echt overbodig

De makers hebben hier eigenlijk weinig over te zeggen aangezien dit eigendom is van Sony en niet FromSoft ( de makers ). Net zoals Sony ook Demon's Souls heeft laten hermaken door Bluepoint en FromSoft daar ook niks mee te maken heeft. En zoals hierboven al gepost, Miyazaki wel dat zeker wel, alleen zal hij dat zelf niet doen want zij maken en doen geen remasters, ports en remakes. Dit gebeurt altijd door een 3de partij, ook bij Dark Souls Remasterd ( waar de beslisser Bandai Namco is )
ze zouden bluepoint die remake beter laten doen, demon's soul remaster was echt nice.
geen idee waar bluepoint de dag van vandaag mee bezig is, daar hebben we ook al 4-5 jaar nix meer van gezien

ze zouden bluepoint die remake beter laten doen, demon's soul remaster was echt nice.
geen idee waar bluepoint de dag van vandaag mee bezig is, daar hebben we ook al 4-5 jaar nix meer van gezien

Waren deze niet bezig met hun eigen nieuwe ip of vergis ik mij hier in ?

Akkoord. Als er ooit BB2 komt dan hoop ik toch enkel en alleen van FromSoft. Wat heeft Bluepoint al bewezen om zo’n high profile project te krijgen? DeS Remake was goed maar blijft nog steeds een remake… Als ze Bloodborne zouden remasteren, geen probleem mee.

ze zijn idd blijkbaar bezig met een nieuwe ip, sinds 2024, maar er is nog niets over geweten ...
geen remaster en geen bb2 dus

Terug
Bovenaan