PlayStation Plus-games voor volgende maand bekendgemaakt

Oké, we zijn een dag te laat. Vergeef het ons aub, maar we komen wel met goed nieuws voor PlayStation Plus-abonnees. Sony maakte gisteren namelijk bekend welke games een maand lang onderdeel zullen uitmaken van PlayStation Plus Essential (en de twee duurdere tiers). Onderstaande games zijn vanaf volgende week dinsdag, 2 augustus, zonder extra kosten te downloaden.
  • Yakuza: Like a Dragon
  • Tony Hawk's Pro Skater 1+2
  • Little Nightmares

Momenteel heb je dus nog tijd om de PS Plus-games van deze maand 'aan te kopen', zijnde Arcadegeddon, Man of Medan en Crash Bandicoot 4: It's About Time. Vergeet dit zeker niet!

PS Plus.png
 
Perfect, net begonnen aan Yakuza Kiwami na paar maanden geleden Yakuza 0 uitgespeeld te hebben. :D Like a dragon stond op de lijst om ook te spelen.

Tony Hawks Pro Skater 1+2 sowieso ook een dikke win om af en toe eens wat te spelen.
 
Best een goede selectie opnieuw. Tony Hawk ga ik misschien wel eens proberen. Little Nightmares is ook leuk (al heb ik die misschien al? maar misschien eerder al eens een ps plus game geweest).
 
Wel mooi dat ze na de release van tiered PS PLUS abonnementen niet meteen de gratis games beginnen uithollen.
Yes, Microsoft , ik kijk naar jullie met 'games for gold' die niets meer waard zijn de laatste jaren.
 
Terug
Bovenaan