PlayStation Plus-catalogus voor april bekendgemaakt

April is bijna halverwege, maar dat betekent dat we nog meer dan de helft te gaan hebben. Tijd genoeg dus om nog enkele nieuwe spellen aan de PlayStation Plus Extra- en Premium-catalogus toe te voegen. Daarbij wordt er niet bespaard op spellen, waarbij zelfs enkele knallers. Zo kun je vanaf 18 april onder andere Kena: Bridge of Spirits downloaden voor PlayStation 5 en PlayStation 4. De abonnementsdienst van PlayStation wordt nog uitgebreid met andere toppers.

Onder andere Doom Eternal, Riders Republic, Wolfenstein II: The New Colossus en The Evil Within worden toegevoegd. Ook Slay the Spire, Monster Boy and the Cursed Kingdom, Wolfenstein: The Old Blood en Bassmaster Fishing maken binnenkort deel uit van de tijdelijke catalogus. Het houdt hierbij niet op, want je kunt binnenkort ook met Paradise Killer en Sackboy: A Big Adventure aan de slag. Er staat dus in april heel wat lekkers op je te wachten, al heb je hiervoor dus PlayStation Plus Extra of PlayStation Plus Premium nodig.

Deze maand wordt ook het aanbod aan Classics uitgebreid, al heb je hiervoor Premium nodig. Doom, Doom II, Doom 64, Doom 3 en Dishonored: Definitive Edition zullen vanaf 18 april onder de Classics-selectie terug te vinden zijn.

PS Plus.jpg
 
Ik ben ook zeker fan van ps extra.
Sinds ik het heb hoef ik geen nieuwe games te kopen. Met games als returnal, horizon, deathloop en dergelijke krijg ik mijn game uren al ruim gevuld. Enkel God of War heb ik ertussen genomen als nieuwe game. Het enige nadeel is dat ik soms een jaartje moet wachten voor ik bepaalde games kan spelen maar als er echt iets uitkomt dat ik niet kan uitstellen kan ik hem nog steeds gewoon kopen.
 
Terug
Bovenaan