PlayStation of Xbox ?

Dat betwijfel ik ten zeerste met de huidige toestand in de wereld...
Zou wel dikke fuck you move zijn naar Sony die overal (behalve USA) prijs omhoog doet.
Ik geloof het zelf ook niet, maar you ze zouden het inkomsten verlies kunnen slikken.
Ik zie het zelf ook niet onmiddellijk gebeuren

Wat vond je vroeger toffe games buiten platformer a la mario ? Dat kan ons ook helpen gerichtere informatie te geven.
Game je nog op PC bijvoorbeeld?
Want zoveel platformers zijn er niet meer. Of toch bijna niet om 550 euro voor PS5 plus 70euro per spel te rechtvaardigen.

Zou eerder overwegen om bij de Switch te blijven en even tussen de platformers te neuzen:
Meeste zijn ook wel beschikbaar voor PS en Xbox, maar het spaart je wel een console uit:

- Unravel
- Cuphead
- Yooka-Laylee
- Donkey Kong
- Spyro
- Crash Bandicoot
- Super Lucky's Tale
- Kao the Kangaroo
- ...

Zou wel dikke fuck you move zijn naar Sony die overal (behalve USA) prijs omhoog doet.
Ik geloof het zelf ook niet, maar you ze zouden het inkomsten verlies kunnen slikken.
Ik zie het zelf ook niet onmiddellijk gebeuren

Als ze natuurlijk games zoals COD xbox exclusive gaan maken + een console die 100€ goedkoper is dan de concurrentie.
Tja, dan gaan de verkoopcijfers van die console echt wel in de lucht schieten en kunnen ze het wel doen met iets minder winst.

altijd een ps gehad dan zou ik voor ps gaan. Zowiezo krijg je spijt van de xbox denk ik als je dat niet gewoon bent. Ps heeft wel veel beter exclusives. Ratchet. Uncharted. The last of us. Little big planet. Horizon. En nu stop ik met argumenten want je koopt toch wat je zelf wilt 😜

Als ze natuurlijk games zoals COD xbox exclusive gaan maken + een console die 100€ goedkoper is dan de concurrentie.
Tja, dan gaan de verkoopcijfers van die console echt wel in de lucht schieten en kunnen ze het wel doen met iets minder winst.

Call of duty is nog minstens voor 3 jaar multiplatform. Daarna zouden ze dat ‘kunnen’ doen. Maar eerlijk gezegd ik zie ze dat niet meteen doen. Sony gaat gewoon jaarlijks met een dikke zal geld moeten afkomen.

Terug
Bovenaan