Michster
Well-known member
Heusden-Zolder
iTrader:
100% (474/474)
- Algemene informatie/specificaties
- Sony PlayStation 5 Wit, Zwart
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Nee
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Verzending
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Hasselt
Hoi allen,
Te koop aangeboden: playstation 5, versie met ingebouwde disclezer.
Aangekocht 9 maart 2021 bij amazon.fr. Nooit vreemde defecten mee gehad, enkel 1 keer de ventilator vervangen vorig jaar.
-> geen doos aanwezig
-> wordt geleverd met dualsense controller, hdmi-kabel, voedingkabel, voet, usb-c kabel
-> toestel wordt op fabrieksinstellingen gezet bij afhandelen met koper
Regels verkoop:
-> Startprijs is €50 excl verzendkosten
-> verzending is via Bpost en gezien het om gevoellige hardware gaat, kies ik enkel voor verzekerde verzending met track&trace: €7.5 naar postpunt, naar adres €10
-> Afhalen kan te Hasselt. Mits een extra vergoeding wil ik de console eventueel brengen binnen 50km afstand van Hasselt.
-> Altijd bieden exclusief verzendkosten en vermeld duidelijk of je kan afhalen of wilt brengen.
Te koop aangeboden: playstation 5, versie met ingebouwde disclezer.
Aangekocht 9 maart 2021 bij amazon.fr. Nooit vreemde defecten mee gehad, enkel 1 keer de ventilator vervangen vorig jaar.
-> geen doos aanwezig
-> wordt geleverd met dualsense controller, hdmi-kabel, voedingkabel, voet, usb-c kabel
-> toestel wordt op fabrieksinstellingen gezet bij afhandelen met koper
Regels verkoop:
-> Startprijs is €50 excl verzendkosten
-> verzending is via Bpost en gezien het om gevoellige hardware gaat, kies ik enkel voor verzekerde verzending met track&trace: €7.5 naar postpunt, naar adres €10
-> Afhalen kan te Hasselt. Mits een extra vergoeding wil ik de console eventueel brengen binnen 50km afstand van Hasselt.
-> Altijd bieden exclusief verzendkosten en vermeld duidelijk of je kan afhalen of wilt brengen.