PlayStation 5 Pro

Ja lap, kheb er net ene gekocht.

Nu ja, volgens wat ik lees en begrijp moeten wel alle huidige games dan ook echt een patch krijgen, de vraag is of al die developers dat gaan doen.

Nu ja, volgens wat ik lees en begrijp moeten wel alle huidige games dan ook echt een patch krijgen, de vraag is of al die developers dat gaan doen.
Ja. Plan altijd een dag op voorhand. Installatie en patches btw. Gemiddeld uurke tegenwoordig.

Dit is gewoon een software update trouwens, het is niet dat er een nieuwe versie komt van de PS5 Pro. Je nieuwe PS5 Pro gaat gewoon vlot mee kunnen genieten van de nieuwe PSSR :)

Dit is gewoon een software update trouwens, het is niet dat er een nieuwe versie komt van de PS5 Pro. Je nieuwe PS5 Pro gaat gewoon vlot mee kunnen genieten van de nieuwe PSSR :)
Ah ok, dat had ik dus verkeerd voor, ik dacht effectief dat er een nieuwe versie op de markt kwam.

De kleine zaagt al even naar een PS5.
Nu wou ik voor kerst wel eentje kopen, maar stiekem is het ook wel een leuk kadootje voor mezelf natuurlijk.

Ik denk dat we met de gewone PS5 op zich wel genoeg hebben, maar met GTA6 in het achterhoofd is het dan misschien toch beter om direct voor de PRO te gaan?

Voor alle andere games maakt het mij weinig uit, maar GTA6 wil ik toch deftig kunnen draaien de 5 uren dat ik het ga spelen :scream:

Nu wou ik voor kerst wel eentje kopen, maar stiekem is het ook wel een leuk kadootje voor mezelf natuurlijk.

Ik denk dat we met de gewone PS5 op zich wel genoeg hebben, maar met GTA6 in het achterhoofd is het dan misschien toch beter om direct voor de PRO te gaan?

Voor alle andere games maakt het mij weinig uit, maar GTA6 wil ik toch deftig kunnen draaien de 5 uren dat ik het ga spelen :scream:
Zou me daar nog niet teveel op fixeren.

Heb indertijd een playstation 4 gekocht, met het gedacht daar GTA6 op te kunnen spelen :unsure:

de reden waarom wij ook voor een pro zijn gegaan. Blijkbaar zijn ze enorm bezig met de ps5 pro voor GTA6, sony engineers zijn er massaal bij betrokken om er alles te kunnen uitpersen.. ik denk dat die game het verschil tussen de base en pro goed zal aantonen. Maar als het maar enkel voor gta is ja dan is het de vraag of je daar dan 200 ish euro meer wilt voor betalen he 😁

Laatst bewerkt:
De kans bestaat wel dat er ook ooit een SIM race rig op komt als dat verschil maakt :p
Als vrijgezel kan ik mij laten gaan hé nu :scream:

Vergeet niet dat de PS5 Pro zonder disc reader komt, als ge games op disc gaat kopen moet je nog een disc reader erbij kopen +- €79 euro extra.

Kost nu wel maar 699 euro maar je gaat snel moeten zijn, geen idee hoelang de prijzen duren.. edit tot 18/12 dus iig niet lang meer.

Terug
Bovenaan