nokeyboard
Well-known member
Alsof ge het verschil niet merkt tussen een base ps5 en een pro op een recente 77 inch OLED
Mijn neef heeft een base PS5 en twijfelde om die te verkopen en dan de pro te kopen.
Ik heb 3 weken geleden mijn pro meegenomen naar zijn thuis.
In de living heeft hij een 65 inch LG G2 OLED hangen met zijn ps5. Hij heeft ook een 42 inch LG C3 OLED op zijn slaapkamer. Die hebben we in de living langs de G2 gezet en daar mijn Ps5 pro op aangesloten om vervolgens een aantal games te testen die op PS Plus staan. (Zodat we die beide op de PS kunnen spelen)
UC4, R&C, TLOU1 en spiderman miles Morales.
Het verschil was echt wel duidelijk hoor.

Mijn neef heeft een base PS5 en twijfelde om die te verkopen en dan de pro te kopen.
Ik heb 3 weken geleden mijn pro meegenomen naar zijn thuis.
In de living heeft hij een 65 inch LG G2 OLED hangen met zijn ps5. Hij heeft ook een 42 inch LG C3 OLED op zijn slaapkamer. Die hebben we in de living langs de G2 gezet en daar mijn Ps5 pro op aangesloten om vervolgens een aantal games te testen die op PS Plus staan. (Zodat we die beide op de PS kunnen spelen)
UC4, R&C, TLOU1 en spiderman miles Morales.
Het verschil was echt wel duidelijk hoor.
Ik heb een recente 77 inch oled en ik zie momenteel geen verschil. Mensen "willen" soms gewoon het verschil zien.
Als je ingame aan het spelen bent is er quasi geen verschil.
Laat mij gewoon op beide ps5 spelen zonder dat ik weet welke het is, ik zou niet kunnen zeggen: dit is de pro en dit is de base ps5.
Als je echt gaat letten op details, zonder je focus te houden op de game zelf, dan zal je het er vermoedelijk wel kunnen uithalen.
Maar als je je focust op het gamen: dikke scam de pro...
De pro is zoals dit clipje:
.
een 20% groter