PlayStation 5 Pro

Ik had het al iemand zien posten op Facebook, en lijkt bevestigd op de webshop: de PS5 Pro telt blijkbaar wél mee voor deze actie. Kost €789 en je krijgt er daarboven op nog eens €140 aan waardebonnen. Of dus een PS5 Pro voor €649. EDIT: of je neemt er natuurlijk nog een vertical stand van €28 bij, en je krijgt die voor €8 want nog eens €20 extra.
Ik ben straks zelf in een Carrefour en zal het voor de zekerheid nog eens navragen.
Ik zag deze voorbijkomen op Facebook:

468397306_2538956929634012_1992971199486208064_n.jpg

De actievoorwaarden lijken te zijn aangepast (PS5 Pro is niet langer een uitzondering).

Met de stempelactie ontvang je ook €25 in bonuspunten op een totaal aankoopbedrag van €800.

Ondertussen bevestiging in de winkel. Verkoper wist het zelf nog niet en checkte daarom ook even op zijn computer.
Heb ook eens gevraagd naar de gewone Slim, want die staat als €369 met €449 doorstreept. Dat is dus een ‘gewone’ korting van €80 en daar bovenop dus nog €60 Black Friday waardebonnen, of dus slechts €309.

Achteraf pas aan die eindejaarsstempels gedacht, want als je die ook nog krijgt per €25, heb je dus ook nog 31 stempels wat €10 in bonuspunten is. Maar deze actie is dus enkel voor Bonus kaarthouders.

@kaydoh: nu pas je bericht gezien dus helaas niet gevraagd.

Iemand enig idee of PSSR ook toepasbaar is op pure video ? Vraag me af of de Pro een betere upscaler zou hebben voor DVD/BluRay omwille van PSSR. En ja, ik ben zo een neanderthaler die nog een enorme collectie schijfjes heeft :).

Los van DVD/BluRay upscaling, vraag ik me sowieso af hoe PSSR juist werkt. Gebruikt dat informatie uit de rendering / 3D model, of is dat puur een laatste stage tussen een sub-4K beeld en de 4K output ? (en in dat geval zou het dus ook op puur video-materiaal toepasbaar moeten zijn).

Iemand enig idee of PSSR ook toepasbaar is op pure video ? Vraag me af of de Pro een betere upscaler zou hebben voor DVD/BluRay omwille van PSSR. En ja, ik ben zo een neanderthaler die nog een enorme collectie schijfjes heeft :).

Los van DVD/BluRay upscaling, vraag ik me sowieso af hoe PSSR juist werkt. Gebruikt dat informatie uit de rendering / 3D model, of is dat puur een laatste stage tussen een sub-4K beeld en de 4K output ? (en in dat geval zou het dus ook op puur video-materiaal toepasbaar moeten zijn).
werkt niet op videomateriaal voor zover ik weet.

nvidia gebruikt andere upscaling voor video dan wat ze met DLSS doen.

Toch ook overstag gegaan. PS5 verhuizen naar de bureau en PS5 Pro in de living. Nog een goeie deal kunnen doen, had een kortingscode van 20% bij Dreamland dus de PS5 Pro kwam dan op €639,20 uit. Vervolgens aan €600 cadeaubon's gekocht waarop ik via Edenred nog 6% korting kreeg dus heb in totaal zelf maar €603,20 moeten betalen. Nu kan de zoektocht naar een disc drive beginnen... :unsure:

Toch ook overstag gegaan. PS5 verhuizen naar de bureau en PS5 Pro in de living. Nog een goeie deal kunnen doen, had een kortingscode van 20% bij Dreamland dus de PS5 Pro kwam dan op €639,20 uit. Vervolgens aan €600 cadeaubon's gekocht waarop ik via Edenred nog 6% korting kreeg dus heb in totaal zelf maar €603,20 moeten betalen. Nu kan de zoektocht naar een disc drive beginnen... :unsure:
Toevallig geen code meer liggen? 🤣

Ola, die kortingscode, van waar komt die toevallig? Wou hem ook wel bij Dreamland, maar hij is al 50 euro duurder en heb maar 8,5% via vouchers. (komt dus goedkoper bij Bol waar ik 8% heb omdat hij daar standaard 50 euro goedkoper staat)

Ola, die kortingscode, van waar komt die toevallig? Wou hem ook wel bij Dreamland, maar hij is al 50 euro duurder en heb maar 8,5% via vouchers. (komt dus goedkoper bij Bol waar ik 8% heb omdat hij daar standaard 50 euro goedkoper staat)
Je gaat het nooit geloven maar omdat mijn PS5 30th anniversary edition niet op de launchdag (21/11) geleverd maar pas op 26/11 kon worden, kwam er een automatisch mailtje van "sorry, om het goed te maken hier een voucher." Afgelopen dinsdag is die 30th anni aangekomen en heb ik online de bestelling gedaan voor de PS5 Pro die ik daarnet pas ben gaan afhalen. Ik vermoed dat ik die voucher nooit had mogen krijgen maar mij hoor je niet klagen :) Je weet wat ze zeggen he: je moet niet schoon zijn om chance te hebben (en jij kent mij dus jij mag daar zelf over oordelen of dat klopt of niet 😘)

Laatst bewerkt:
Ik zou dan toch via de Carrefour gaan. Daar krijg je per aankoopschijf van 100 euro, 20 euro korting. Is 140 euro korting. Komt dus op 649 euro. En wss heb je ook nog korting via vouchers in de Carrefour. Ik heb nog 3,5%...

Ik zou dan toch via de Carrefour gaan. Daar krijg je per aankoopschijf van 100 euro, 20 euro korting. Is 140 euro korting. Komt dus op 649 euro. En wss heb je ook nog korting via vouchers in de Carrefour. Ik heb nog 3,5%...
Dat zie ik niet als korting, maar als tegoed dat ik daar weer moet spenderen. Zou kunnen, maar moet ik dat geflikt krijgen met mijn madam lol.

Dat zie ik niet als korting, maar als tegoed dat ik daar weer moet spenderen. Zou kunnen, maar moet ik dat geflikt krijgen met mijn madam lol.

Je kan er letterlijk gewoon boodschappen mee doen. Dus enige tegenargumenten zouden kunnen zijn a) Hypermarkt Carrefour is eindje rijden, b) de producten zijn daar duurder dan mijne Colruyt/whatever.. (al hangt het er dan nog van af wat je koopt).

Terug
Bovenaan