Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar heb je wel gelijk in.Grootste verschil in gans de discussie voor mij is: Heb ik iets al meer dan 15 jaar liggen, is dat schaars 'geworden'. Heb ik daar goed zorg voor gedragen, is dat meer geld waard dan dat van een ander. Hier geven mensen dan meer voor. (tov de courante 2ehands prijs)
Die 30th Pro is gelimiteerd, maar het zijn de scalpers die de waarde ervan hebben bepaald. Dat is voor mij het probleem. Heb ik er 2000 euro voor over? Ja. Heb ik er 3000 euro voor over? Nee.
jij mag me jouw disk drive voorverkopen, dan hoeft die er nooit opHeb mijn PS5 slim 30th toch maar open gedaan.
Wel een veel mooiere en minder schreeuwerige versie dan de standaard.
Hij is zonder disc drive wel veel slanker. Dus die zet ik er nog niet op.

jij mag me jouw disk drive voorverkopen, dan hoeft die er nooit op![]()
Maar dus omkomen, en ter plaatse betalen is dan niet ok?Trouwens ik kan nog altijd via bol voor iemand die een pro wil aankopen voor 700€ momenteel geleverd top op je deurmat.
Waarom zou hij moeten voorschieten? Idee is simpel, hij koopt een bon via het werk (bedrag vrij te kiezen, dus in dit geval betaalt hij 700 euro om 749,99 in return te krijgen). Stel dat jij die Pro dan niet moet hebben, kan hij die Pro alleen maar retour sturen en de waarde van de bon recupereren, geen geld.Maar dus omkomen, en ter plaatse betalen is dan niet ok?
Want sinds ik dat gezegd heb, krijg ik geen antwoord meer via pm, beetje vreemd.
Stel dat ik er nie om zou komen, kan hij de console perfect verder verkopen.Waarom zou hij moeten voorschieten? Idee is simpel, hij koopt een bon via het werk (bedrag vrij te kiezen, dus in dit geval betaalt hij 700 euro om 749,99 in return te krijgen). Stel dat jij die Pro dan niet moet hebben, kan hij die Pro alleen maar retour sturen en de waarde van de bon recupereren, geen geld.
Hij heeft nochtans een veelzeggende iTrader. Meer dan 1000 perfecte deals. Zegt wel genoeg, nee?Stel dat ik er nie om zou komen, kan hij de console perfect verder verkopen.
Als ik 700€ stort en ik hoor niks meer, ben ik 700€ kwijt. Zie je het verschil? Of niet?
Trouwens, moest hij dat geantwoord hebben, was het zeker ook ok voor mij.
Nee, niet voor mij. Al teveel bullshit meegemaakt op dat vlak.Hij heeft nochtans een veelzeggende iTrader. Meer dan 1000 perfecte deals. Zegt wel genoeg, nee?
'Gemakkelijk doorverkopen', dno. Andere discussie. Hij wil u een geste doen en u 50 euro uitsparen. Als je handje contantje wil dingen regelen, spreek dan af dat je naar hem thuis rijdt, daar de bon met uw eigen geld koopt, daar de Bol.com bestelling doet via uw account en opgelost.Nee, niet voor mij. Al teveel bullshit meegemaakt op dat vlak.
Dus nee.
En zoals ik al zei, als hij had geantwoord, dat hij zoiets niet wilt voorschieten tot morgen, was het ook ok voor mij.
Soit.
Lees mijn laatste zin nogmaals.'Gemakkelijk doorverkopen', dno. Andere discussie. Hij wil u een geste doen en u 50 euro uitsparen. Als je handje contantje wil dingen regelen, spreek dan af dat je naar hem thuis rijdt, daar de bon met uw eigen geld koopt, daar de Bol.com bestelling doet via uw account en opgelost.

Mss heeft hij nog meer korting dan hij zegt, is het dat. Kon hij eerlijk gezegd hebben wel.Lees mijn laatste zin nogmaals.
Geen antwoord meer. Geen.
Maar dus omkomen, en ter plaatse betalen is dan niet ok?
Want sinds ik dat gezegd heb, krijg ik geen antwoord meer via pm, beetje vreemd.