astragtuner
Active member
Daarnet mijn Launch ps5 disc verkocht vor €550. Met 2 controllers, 10 ps4 en 10 ps5 games... games samen hadden geen waarde van 150
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Game Mania bestaat nog?Daarnet mijn Launch ps5 disc verkocht vor €550. Met 2 controllers, 10 ps4 en 10 ps5 games... games samen hadden geen waarde van 150
Supra bazar zal nog niet te rap failliet gaan. Is idd niet de meest verfijnde winkel, maar in hun gamma hebben ze dan ook alles. En van prijs vallen die uiteindelijk nog meeNet die 30th Slim opgehaald in de Supra Bazar. Geen buitendoos ofzo, dus wel beetje lakschade op 1 kant. Kom ik wel nooit meer, jezus, dat is echt de volgende winkelketen die wordt opgedoekt denk ik.
Trouwens niemand hier die de 30th Pro wist te bemachtigen? (raar)
Jawel, 1 of 2 personen. Weet wel niet meer wie.Net die 30th Slim opgehaald in de Supra Bazar. Geen buitendoos ofzo, dus wel beetje lakschade op 1 kant. Kom ik wel nooit meer, jezus, dat is echt de volgende winkelketen die wordt opgedoekt denk ik.
Ik heb de 30th pro.Net die 30th Slim opgehaald in de Supra Bazar. Geen buitendoos ofzo, dus wel beetje lakschade op 1 kant. Kom ik wel nooit meer, jezus, dat is echt de volgende winkelketen die wordt opgedoekt denk ik.
Ja, en dan als reactie: "Toen ik de prijzen zag op Ebay toch maar beslist voor het geld te gaan, zou dom zijn anders deze te houden". Ok dan...Die scalpers op 2dehands met hun PS5 30th pro is een pure schande.
Zijn dat dan geen verzamelaars die hun collectie zo bekostigen?Mja, wat is het verschil tussen een scalper en iemand die hem ongeopend aan de kant legt als collectible, om hem dan over 10 jaar voor €2000 te verkopen ?
Dan hebt ge door de inflatie toch verlies gedaanZijn dat dan geen verzamelaars die hun collectie zo bekostigen?
Heb onlangs ook zo van een aankoop van€250 , €600 gemaakt....
En nee, was niks nieuws...statue van 1997

Ik heb dat niet gekocht in 1997...maar wel vorig jaarDan hebt ge door de inflatie toch verlies gedaan![]()
Da's iets andersIk heb dat niet gekocht in 1997...maar wel vorig jaar

Onder andere.Zijn dat dan geen verzamelaars die hun collectie zo bekostigen?
iets maar damn.. Heb em op amazon voor 35,99 kunnen kopen maar zal hem nog effe in de kast leggen danGelezen via Neogaf. Problemen nog altijd niet opgelost.Maar zou wel iets beter zijn.
Ik heb nog een 20tal sealed pokemon moons liggen op mijne zolder. Jaartje geleden kunnen kopen voor peanutsGebeurt met Pokémon en LEGO ook he.
Al moet ik zeggen dat ik van 2 sets toch een set dubbel heb gekocht om een paar jaar bij te houden op zolder.