PlayStation 5 Pro

Eigenlijk zou de vergelijking moeten gedaan worden met de PS5 in Performance Mode omdat dat is waar de meesten sowieso op spelen. Dan kan je pas oordelen of de grafische upgrade het waard is (met 60fps in beide gevallen).
Dat wordt toch in meerdere filmpjes getoond?

In FF7 rebirth is het bijvoorbeeld een immens verschil.

Laatst bewerkt:
Immens in een stilstaand beeld…
Voor mij is 60fps belangrijker dan wat pixels/RT en zolang de base PS5 dat kan is alles goed.

Als er meerdere spellen zijn die dat nietmeer kunnen overweeg ik een PS5 pro. En dan nog, mss kan ik tegen san evengoed wachten op een PS6.

Maar dat ligt voor iedereen anders. Ik begrijp goed dat je een PS5 pro wil. Het is de makkelijkste manier om te gamen en tbf, de Playstation is als je geen PC wil/hebt wel de goedkoopste manier om triple A games te spelen:

Met de ps4 pro vond ik ook weinig verschil. Voor mij moet het niet de allerbeste gfx hebben een game moet gewoon leuk zijn.
En die fps boeit me ook niet echt.

Met de ps4 pro vond ik ook weinig verschil. Voor mij moet het niet de allerbeste gfx hebben een game moet gewoon leuk zijn.
En die fps boeit me ook niet echt.
Ik heb liever beide, graphics en fps. Bij de PS5 moest je altijd kiezen en aangezien performance gewoon beter speelt heb ik eigenlijk geen keuze en moet ik altijd graphics opofferen.
Eenmaal je gewoon bent om aan hogere fps te spelen is het moeilijk om terug aan 30fps te spelen vind ik.

Was te laat via Bol. Mediamarkt in winkelmandje, maar kon niet afrekenen. Dreamland idem.
Ik kan hem nog in mn winkelwagen plaatsen bij bol?

Edit: ik bedoelde de pro vanilla

edit 2: kzie dat we via ons werk bol.com vouchers kunnen kopen aan 6% korting. kheb een bestelling geplaatst
ik ga die van direct.playstation annuleren. kost me nu 752 euro :D

Laatst bewerkt:
Heb hier net een ps5 30th ani kunnen bestellen en betalen via dreamland. Of die gaat aankomen…
Heb er ook ene besteld... xD Benieuwd of het echt door komt of niet, soms kan je toevoegen, soms niet, soms kan je doorgaan naar betalen soms niet. We zien wel, weet ook niet wat ik er mee ga doen, kans is groot dat die hier wel terecht komt ergens.

Laatst bewerkt:
Net geprobeerd. Uitverkocht helaas.
Mijn makker gaat pech hebben vrees ik. Mss zal ik mijne aan hem laten, weet het nog niet.

Heb zelf een OG PS5 en zo een slim is wel cooler, zeker de limited edition.

@Bunkerbudy , als je hem wegdoet, wil hem altijd overnemen voor mijn makker.

Net geprobeerd. Uitverkocht helaas.
Mijn makker gaat pech hebben vrees ik. Mss zal ik mijne aan hem laten, weet het nog niet.

Heb zelf een OG PS5 en zo een slim is wel cooler, zeker de limited edition.

@Bunkerbudy , als je hem wegdoet, wil hem altijd overnemen voor mijn makker.
Cv, eerst zien of hij niet geannuleerd wordt morgen, ik zie die kans nog vrij groot.

Terug
Bovenaan