PlayStation 5 Pro

Ik denk dat de meesten (waaronder mezelf gerekend) deze besteld hebben met het gedacht van: ik zal deze alvast bestellen/reserveren, heb toch nog 2 1maand om me te bedenken.

Hoe zit het trouwens met de returnpolicy van Sony?
Kan je deze dan al 1 maand gebruiken voordat je deze terugstuurt?
Eigenlijk wel een beetje. Pre-order is vastgelegd met Paypal en dus nog niet betaald, ik kan dus gewoon annuleren als ik wil.

Dat klopt toch niet denk ik.
Items moeten zich in de oorspronkelijke staat bevinden, dus een geopende doos is al niet meer de oorspronkelijke staat.
Technisch gezien kunnen ze de retour weigeren indien je het toestel hebt gebruikt. Je mag het wel uitpakken en inspecteren. Maar als je beslist 13 dagen te gaming erop en op dag 14 een retour aan te vragen hebben ze het recht om deze te weigeren.

Ik snap eigenlijk niet dat er actie kunnen ondernomen worden met sites zoals ebay en dergelijke. Grote bedrijven zoal Sony en Ebay zouden toch echt wel kunnen overeenkomsten zetten die zo'n advertenties terug weg haalt om de verkoop hier van te blokkeren. Gewoon om het hun veel lastiger te maken te verkopen online.

Het zou zelfs nog zotter mogen gaan. Dat die scalpers daarna nog eens bij Sony worden gerapporteerd en zo hun pre-order gecanceld wordt...
Dat is dan al moeilijker te traceren. Gewoon een policy in de aankoopvoorwaarden of zo en samenwerking met 2de hands sites... Kan toch allemaal zo moeilijk niet zijn. Er zullen altijd alternatieve wegen zijn, zoals forums enzo, maar ja dan moet je maar rekenen op goodwill van moderators dat ze zo mensen mss niet willen in de community. Maar ik denk dat het voor Sony het sob de kolen niet waard is gewoon.

ik had nen hele hoop scalpers gerapporteerd aan 2dehands.be , en krijg terug dat ze geen actie ondernemen omdat er niets tegen de regels gebeurd :(

Dacht ik ga nog eens kijken op playstation direct naar de discdrive en blijkbaar is die uitverkocht. Beetje rondzoeken op andere sites en ook daar overal uitverkocht. Ik dacht dat Sony er voldoende ging voorzien om scalpers voor te zijn?
Enfin, alvast de verticale steun dan al maar besteld.

Dacht ik ga nog eens kijken op playstation direct naar de discdrive en blijkbaar is die uitverkocht. Beetje rondzoeken op andere sites en ook daar overal uitverkocht. Ik dacht dat Sony er voldoende ging voorzien om scalpers voor te zijn?
Enfin, alvast de verticale steun dan al maar besteld.
Geduld, op release zullen die er wel zijn.

Geduld, op release zullen die er wel zijn.
Gisterenavond stond er nog ene op Dreamland, maar enkel af te halen. Deze morgen kijk ik en hij is ook al weg.
Op Amazon vragen ze het dubbele!

We zien wel, ik denk ook wel dat ze weer verkrijgbaar komen maar dat wordt weer alle dagen checken want je kunt geen verwittiging van weer in stock selecteren.

Vorige week en afgelopen weekend stonden er continu disk drives beschikbaar. Ze zullen wel terugkomen.

Vorige week en afgelopen weekend stonden er continu disk drives beschikbaar. Ze zullen wel terugkomen.
Idd, vandaar dat ik dacht dat ze gewoon beschikbaar gingen zijn als ik er eentje wou kopen.
Och ja, er is nog steeds geen haast bij.

Terug
Bovenaan