Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scalper debiel bij mij op het werk heeft er 18…Staat een zoekertje op 2dehands die beweert 10 stuks te hebben (uit Wommelgem).
Da's 18000 euro winst danScalper debiel bij mij op het werk heeft er 18…

Van wat ik op Reddit tegen ben gekomen gaat het vooral om mensen wiens bank de transactie heeft gecanceld omdat ze deze als frauduleus hebben bestempeld omdat ze amper/nooit voor zo’n groot bedrag kopen.Sony is nen hoop 30 anniversary versies pre orders aant cancelen als ze ontdekken da ge er meer als ene hebt worde gecanceld.
Laat maar weten dan. I like your sloppy secondsTja, ge kent mij hé
Waarschijnlijk ook nog een nieuwe monitor kopen die toch wat beter is dan deze die ik nu heb.

Ik wou dit net neer typen. Mijn order is cancelled!! Ik heb 2 orders lopen een gewone ps5 pro en de 30th mijn 30th is vandaag cancelled...... Ik zoek contact met playstation morgen.... Geen context gekregen
blijkbaar ook wel foute cancels bij , van mensen met maar 1 toestel.
De bank? Sony cancelt het toch. Waarschijnlijk bij mensen die meer dan 1 besteld hebben. Het is duidelijk van in begin dat je maar 1 moogt bestellen en toch zijn er nog die meerdere proberen te bestellen...Why the hell zou u bank da doen? Tis nu niet dat iets van 1100 euro kopen nu zo raar is.
De bank? Sony cancelt het toch. Waarschijnlijk bij mensen die meer dan 1 besteld hebben. Het is duidelijk van in begin dat je maar 1 moogt bestellen en toch zijn er nog die meerdere proberen te bestellen...
Van wat ik op Reddit tegen ben gekomen gaat het vooral om mensen wiens bank de transactie heeft gecanceld omdat ze deze als frauduleus hebben bestempeld omdat ze amper/nooit voor zo’n groot bedrag kopen.
...blijkbaar ook wel foute cancels bij , van mensen met maar 1 toestel.
Ja in sommige gevallen. Maar meerderheid toch door Sony, alle, zo begreep ik het toch. Ma swat, lijkt mij idd straf dat de bank dat doet. Zeer bizar...
30th Anniversary Pro en Slim precies beiden al uitverkocht. Kan nog enkel een Portal en Dualsense bestellen.
Gewone Pro wel nog te bestellen.
Niet dat ik van plan was eigenlijk, maar door al die hype hier zit ik precies toch met wat FOMO. *must resist*

Ja, daar ging het mij niet om, tging mij om die enkelingen en dat ik het zot vind dat een bank dat zo maar doet zonder waarschuwen, kan me dat moeilijk inbeelden. Van Sony vind ik het ook niet correct eigenlijk, er zijn andere manieren om zo aankopen tegen te gaan op de moment van aankoop. Achteraf orders cancelen vind ik een vreemde keuze, het zou moeten kunnen in extreme gevallen van fraude als ze dit kunnen traceren. Maar als het gaat over iemand die met twee accounts of met dezelfde account 2 keer een bestelling doet... Ja dat kan je normaal al tegengaan op de moment van verkoop en zou daar moeten gestopt worden.Ja in sommige gevallen. Maar meerderheid toch door Sony, alle, zo begreep ik het toch. Ma swat, lijkt mij idd straf dat de bank dat doet. Zeer bizar...
Die van de bank orders heb ik voornamelijk op Reddit gelezen en ging vaak over US gebruikers ging. Ik denk dat de banken daar nogal een geval apart zijn tegenover hier.Ja, daar ging het mij niet om, tging mij om die enkelingen en dat ik het zot vind dat een bank dat zo maar doet zonder waarschuwen, kan me dat moeilijk inbeelden. Van Sony vind ik het ook niet correct eigenlijk, er zijn andere manieren om zo aankopen tegen te gaan op de moment van aankoop. Achteraf orders cancelen vind ik een vreemde keuze, het zou moeten kunnen in extreme gevallen van fraude als ze dit kunnen traceren. Maar als het gaat over iemand die met twee accounts of met dezelfde account 2 keer een bestelling doet... Ja dat kan je normaal al tegengaan op de moment van verkoop en zou daar moeten gestopt worden.
Als ook als het klopt dat je order afgebroken wordt omdat je ene gewone en 30th gekocht hebt, dat is ook BS en zou ook niet mogen, dat zijn 2 aparte producten.

Ja awel, net daarmee, ik kan me dat hier echt niet inbeelden dat ze dat zouden doen.Die van de bank orders heb ik voornamelijk op Reddit gelezen en ging vaak over US gebruikers ging. Ik denk dat de banken daar nogal een geval apart zijn tegenover hier.![]()
forum bij het nieuws van de nieuwe console: zo duur! Amper games! Gek! Hard pass.
Also forum bij preorder date: hebbeuh!!!!!
![]()
30 dagen retour. Zelfs als je hem hebt gebruikt.Ik denk dat de meesten (waaronder mezelf gerekend) deze besteld hebben met het gedacht van: ik zal deze alvast bestellen/reserveren, heb toch nog 2 1maand om me te bedenken.
Hoe zit het trouwens met de returnpolicy van Sony?
Kan je deze dan al 1 maand gebruiken voordat je deze terugstuurt?