PlayStation 5 Pro

Heb ook die stand er niet bijgekocht.
Heb voor mijn ps5 zo een temu laadstation gekocht en daar staat die nu op vastgeschroefd. Hopelijk zal deze ook passen voor de pro versie.

Heb ook die 30th pro maar eigenlijk aan het twijfelen om die niet te annuleren ofzow lijkt me toch veel geld voor een simpele faceplate en heb ook nog een extra controller bij bol kunnen kopen en wou die wel het meest eigenlijk..

Heb ook die 30th pro maar eigenlijk aan het twijfelen om die niet te annuleren ofzow lijkt me toch veel geld voor een simpele faceplate en heb ook nog een extra controller bij bol kunnen kopen en wou die wel het meest eigenlijk..
Ook altijd interesse ;)
Ben jij dan de enige die hier op BeyondGaming zo een limited pro bundel van 1099 euro heeft kunnen scoren?

Ik wil die anders ook wel overkopen en ik wil er u gerust een extraatje voor geven ook.

Wel zonde dat Coolblue er weer op wil verdienen.
Was bij bol.com met Astro Bot ook zo.
Ja zot he, een winkel die geld probeert te verdienen 😂

Ik ben toch blij dat ik daar al enkele jaren vanaf ben om altijd het recentste te willen of het beste en dat op day one! (Ok, ok ik geef toe GTA VI gaat me wel nog es zot doen doen bij release)
Het boeit mij zelfs al niet meer of ik op de ps5 op performance of fidelity speel. Plezier is wat nog telt, grafisch ziet het er allemaal al mooi genoeg uit voor me.

Ja zot he, een winkel die geld probeert te verdienen 😂

Ik ben toch blij dat ik daar al enkele jaren vanaf ben om altijd het recentste te willen of het beste en dat op day one! (Ok, ok ik geef toe GTA VI gaat me wel nog es zot doen doen bij release)
Het boeit mij zelfs al niet meer of ik op de ps5 op performance of fidelity speel. Plezier is wat nog telt, grafisch ziet het er allemaal al mooi genoeg uit voor me.
Tja, ge kent mij hé 😜
Waarschijnlijk ook nog een nieuwe monitor kopen die toch wat beter is dan deze die ik nu heb.

Terug
Bovenaan