Lol, ik geraak er gewoon niet meer op, maar gelocked is nog iets anders xDRaar, heb de ps5 pro gekocht deze morgend en wil nu de psstore is checken en nu blijkt dat mijn account gelocked is en moet hem recoveren![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, ik geraak er gewoon niet meer op, maar gelocked is nog iets anders xDRaar, heb de ps5 pro gekocht deze morgend en wil nu de psstore is checken en nu blijkt dat mijn account gelocked is en moet hem recoveren![]()
Er is toch altijd een retour policy van 30 dagen. Nuja ik denk dat die Edge niet zo een succes zal zijn.In theorie kan ik de edge nog een keer bestellen, maar stel dat ik er dan mee blijf zitten aan 250 euro?
Kheb eigenlijk niet alles nagelezen hier, hoeveel vragen ze voor de 30th pro editie?
. Als je daar ineens €3000 voor kan krijgen, kan je het toch iemand niet kwalijk nemen als hij voor de $$$ gaat.Officieel? €1099.
Als je er nu nog een wil, moet je volgens mij toch op minstens €3000 rekenen als ik zo online zie. Bvb: https://www.2dehands.be/v/games-en-...5-pro-30th-anniversary-limited-edition-bundel
Zelf toch een beetje spijt van dat ik niet geprobeerd heb, maar dan voor mezelf. Maar anderzijds misschien maar beter, want ik ging wellicht elke week liggen twijfelen en piekeren of ik hem dan beter toch niet verkoop. Als je daar ineens €3000 voor kan krijgen, kan je het toch iemand niet kwalijk nemen als hij voor de $$$ gaat.
Kzeg het toch, breng er gewoon zo 100.000 uit op zen minst. Dat gaat toch verkopen en dan heeft iedereen die er echt één wilt, eentje (of toch veel meer). Het is en blijft nog altijd een exclusief item, zelf met zo een oplage, dat is nog altijd een peulschil met de totale verkoop van consoles.
Achja...
Ik ben wel hier net eens even op men account geraakt, ( niet lang ), en mijn bestelling stond er toch op!
Ik heb geen bevestigingsmail daarmee, maar ik zie het nu wel staan bij men orders.Ze zullen wel probs hebben met de massale login pogingen. Heb een bevestigingsmail, verwacht dat het goed is.
Ik snap het ook niet echt, toch zeker voor Sony zie ik geen enkel voordeel hierin. En ze kunnen alsnog bv de eerste 10.000 exemplaren nummeren en de rest niet.Kzeg het toch, breng er gewoon zo 100.000 uit op zen minst. Dat gaat toch verkopen en dan heeft iedereen die er echt één wilt, eentje (of toch veel meer). Het is en blijft nog altijd een exclusief item, zelf met zo een oplage, dat is nog altijd een peulschil met de totale verkoop van consoles.
Achja...
Ik ben wel hier net eens even op men account geraakt, ( niet lang ), en mijn bestelling stond er toch op!
Daar beginnen ze toch ook te trollen denk ik, ik zie daar al biedingen van 20.000 euro staanOfficieel? €1099.
Als je er nu nog een wil, moet je volgens mij toch op minstens €3000 rekenen als ik zo online zie. Bvb: https://www.2dehands.be/v/games-en-...5-pro-30th-anniversary-limited-edition-bundel
Zelf toch een beetje spijt van dat ik niet geprobeerd heb, maar dan voor mezelf. Maar anderzijds misschien maar beter, want ik ging wellicht elke week liggen twijfelen en piekeren of ik hem dan beter toch niet verkoop. Als je daar ineens €3000 voor kan krijgen, kan je het toch iemand niet kwalijk nemen als hij voor de $$$ gaat.

Ja maar zelf met 100.000 is dat nog gelimiteerd eh. Je kan ook zeggen ipv 12.300 wereldwijd, 15.000 per continent. Bij games doen ze dat ook vaak, 10K per console per regio. Dat zijn er in totaal mss ook 100K, niemand maalt daar toch om? Mensen willen het gewoon kunnen hebben en het zal hoe dan ook uniek en rare zijn later. Want dat was heel beperkt 'limited' beschikbaar.Mja, het blijft natuurlijk 'Limited Edition' wat per definitie betekent dat niet iedereen er een gaat hebben. Al zijn er misschien wel betere alternatieven daarvoor: op 1 bepaalde dag laten bestellen en iedereen die er een bestelt zal er ook een hebben, of voorbehouden aan mensen die aan wat voorwaarden voldoen (bvb al minstens 5 jaar een PSN account of zoiets...).
Daar beginnen ze toch ook te trollen denk ik, ik zie daar al biedingen van 20.000 euro staan![]()
.Ik denk wel dat je fake biedingen kan laten verwijderen tegenwoordig.Je heb er nog 2 nullen naast gekeken.
EDIT: bizar, daarnet toen ik keek was het 8K en dan 2M. Nu is het 20K en 3M.
EDIT2: en nu zijn die allemaal weer weg. Kan je tegenwoordig op 2dh als verkoper biedingen schrappen of zo ? (kwestie van fake biedingen eruit te kunnen halen).
Ik denk dat het bestellen van die 2 controllers en PS5 Pro mijn banking app heeft kapot gemaakt. Ik wil eten kopen voor mijn hond maar hij annuleert steeds de transactie![]()