PlayStation 5 Pro

Wat is de resolutie van uw scherm?
Ik heb het filmpje uitgekeken.
Het komt er eigenlijk vooral op neer dat je in 60 frames alle details behoudt en zelfs (extra)Ray tracing aan toegevoegd wordt. Als je iemand bent die altijd de 30 fr mode speelt, is het de upgrade niet waard. Ben je zoals mij, kies je altijd 60 frames mode, dan ga je heel blij zijn met de pro. Details zijn zoveel beter dan performance modes op huidige PS5. Uiteraard blijft het duur.

2560 x 1440

Goh ja, als je nu op je PS5 speelt moet je ook kiezen tussen performance en fidelity. In performance zijn toch behoorlijk wat details kwijt en geen RT meestal bij de huidige ps5. Bij de pro is dat probleem volledig van de kaart. Maar uiteindelijk moet iedereen voor zich die keuze maken. Je eigen prioriteiten en principes stellen of je de pro effectief wil kopen...

Digital foundry is bezig met de ps5 pro beter in de markt te zetten (en uit te leggen waarom die blijkbaar wel een serieuze performance boost is) dan dat sony momenteel aan het doen is, beetje raar wel :)

Digital foundry is bezig met de ps5 pro beter in de markt te zetten (en uit te leggen waarom die blijkbaar wel een serieuze performance boost is) dan dat sony momenteel aan het doen is, beetje raar wel :)
Sony heeft dat toch gedaan tijdens de presentatie? Als men het van DF hoort dan is het gewoon geloofwaardiger en komt het minder over als verkooppraatjes.

Lap, ik dacht via de UK site te kopen want ik zit in Ierland maar ik denk niet dat ze leveren naar hier. :unsure:
Dan maar wat websites van winkels refreshen

Tja...
54022767459_19133d5e5c_z.jpg

Als je die eerste zin bekijkt zit je nu gewoon in een "wachtkamer" en wordt nadien een random nummer toegewezen aan u.

Terug
Bovenaan